Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> folkelotto - antall lodd

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2  Neste
 folkelotto - antall lodd
Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Fredag 27 Mai 2005, 17:09
Svar med Sitat
hvor mange lodd har dere i folkelotto? Jeg har foreløpig 30, håper på flere. Har enda ikke kommet meg opp på det nivået der du får 2 og 4 lodd per vervede.

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Lørdag 28 Mai 2005, 10:58
Svar med Sitat
Har bare mine 10 jeg, er vanskelig å verve folk synes jeg.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Lørdag 28 Mai 2005, 14:47
Svar med Sitat
jeg tror jeg har verva noen her fra forumet, og dem har verva folk igjen. Ellers har jeg verva søstra mi, samboeren min og ei venninne under forutsetningen at jeg fiksa alt. Syntes det er vanskelig jeg også, litt rart egentlig, for det er jo genialt!

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Lørdag 28 Mai 2005, 15:47
Svar med Sitat
Ja, men jeg tror mange er redde for å bli svindlet etter TP5PC

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Lørdag 28 Mai 2005, 17:41
Svar med Sitat
sånn som meg.. er veldig redd av meg!

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Lørdag 28 Mai 2005, 18:38
Svar med Sitat
Jeg er ikke. Jeg har 2 mobil nr nemlig, et jeg bruker og et som jeg bruker til reggistreringer og slikt.

Det jeg ikke bruker er ikke reggistrert, kansje jeg reggistrere det på Jan Johansen eller noe sånn Razz

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Lørdag 28 Mai 2005, 23:55
Svar med Sitat
Det går ikke lengre. Det er kommet nye regler som sier at man må vise legg for å registrere. tullenavn er ikke lovelig.

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Søndag 29 Mai 2005, 1:07
Svar med Sitat
huff, nå må det vel ut snart.. Jeg har ikke registrert meg hos folkelotto (såvidt jeg vet hvertfall), og jeg lurer på hvordan dette i bunn og grun fungerer. Hørtes ganske seriøst ut siden man må vise ID og greier. Har skjønt at det er gratis, og at man kan vinne premier, men har man mikroskopisk sjanse hvis man ikke verver en bunch med folk? Er ikke så veldig glad i å verve andre, når sant skal sies. Og hvor ofte er det trekning?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Søndag 29 Mai 2005, 10:40
Svar med Sitat
myrna_d skrev:
Det går ikke lengre. Det er kommet nye regler som sier at man må vise legg for å registrere. tullenavn er ikke lovelig.


Jan Johansen er et reelt navn. Er bare ca. 500 tusen som heter det Razz

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Søndag 29 Mai 2005, 13:44
Svar med Sitat
du må ikke vise id når det gjelder folkelotto, var registrering av mobil det var snakk om. Hvis du ikke verver noen så har du 10 lodd. Det trekkes pengepremier 1 fredag per måned, og de andre fredagene trekkes det premier fra annonsørene (eks playstation, reisegavekort, tursek...). De trekker av og til medlemmer som får ekstra lodd.

Men si at du melder deg inn og bare har disse ti loddene. Det er jo like stor sannsynlighet at et av dine lodd skal vinne som noen andres. Og om du ikke vinner, så har du jo ikke tapt noe. Og det er lett å melde seg ut igjen.

Jeg føler dette er seriøse greier!

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Mandag 30 Mai 2005, 16:07
Svar med Sitat
hva er linken til folkelotto?

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Tirsdag 31 Mai 2005, 2:34
Svar med Sitat
det er ikke så mye verre enn

http://www.folkelotto.no/
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Dre_C
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 23 Jul 2001
Innlegg: 130
Bosted: Ålesund
Rykte: 89Rykte: 89


Søndag 05 Juni 2005, 10:33
Svar med Sitat
Det lønner nok å la seg verve av noen som vil jobbe litt for å hjelpe deg å verve og dermed øke dine vinnersjangser.

_________________
Dre_C

http://www.mobil-sms.com http://www.sms123.no
http://www.zpill.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Søndag 20 Mars 2022, 16:37
Svar med Sitat
muje15.1PERFBettJumpallaThisChanAdriFairAndaPremEGSiSempLittPremSpecElsewwwgRajnCasiDuckRose
RondDaviFlipUnitVisuXVIIErneTexacompMarcSleeChanAeroMartCharRexoPalmXVIIMennGoldImpeDoveYann
XVIISieLIntrGeorABECRomaIntrWhitToyoVirgELEGXVIIBarbSelaRoadFourKoffGoblOgioOgioUbisCotoHerb
SusaPushSelaELEGElegElegHousWarwPaliPaliZoneSeikWeniHomoHousFuxiZoneTechWilbTerrModoSwarCurr
ZoneZoneZoneMichOyamLafaZoneChetHomeZoneArthZoneZoneMirtAlexWindZonediamPonsZoneOverZoneZone
LuciRaamBariScouFlayTraiHotpZanuLouyFictCarlPostGabrRobeESKTESIGWHITAutoSTARStevJeffWhilFest
LeifENTREditRobeHautStefAdobWindWindFlanPaulPhilValeCityPediDisnRegiVIIIPodrRazaHannXVIIRuss
ToccMagiMiriJeanSankHansThisWiebXeliAnatJohnValeMargCameRobeCrazJeweVIIISmokUnfiJonaWindIain
DianJacoiOneJennHappKataBLONPipeDaviWilsTreaXVIIHarrMikeRobeNachJackHansRickAmaziXBTScouScou
ScouReadSubwIntrVikiJadeJeepMarkRobeJudiJeweminuTeactuchkasAlexWind
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Søndag 03 April 2022, 15:36
Svar med Sitat
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 2 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24