Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> prinsessen!

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 prinsessen!
Av Innlegg
cmfan
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 16 Mai 2003
Innlegg: 16
Bosted: Fredrikstad
Rykte: 48.5Rykte: 48.5Rykte: 48.5Rykte: 48.5Rykte: 48.5


Torsdag 22 Januar 2004, 20:00
Svar med Sitat
hva synes dere om navnet? ingrid aleksandra!? selv synes jeg at det er forferdelig navn! tenk deg å hete det, hun vil bli mobbet hele livet!
er det noen i kongefamilien som bare har et navn (og et etternavn)?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Gjest








Torsdag 22 Januar 2004, 22:10
Svar med Sitat
Et klasseløst navn fra en klasseløs og narkoman mor...

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Fredag 23 Januar 2004, 22:33
Svar med Sitat
jsw skrev:
Et klasseløst navn fra en klasseløs og narkoman mor...


Ja fordi du har jo klasse,,,,, Wink Wink Wink
Du som er like bortskjemt som kongefamilien:)

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 24 Januar 2004, 1:00
Svar med Sitat
Ikke nødvendigvis, men Mette-Marit er klasseløs... Hun kommer fra en SKILT familie med en bedrukken far, hun er(ok, jeg skal ikke støte noen, jeg tror hun ER, men ok, VAR) narkoman. I tillegg har hun vært meget "seksuell aktiv", og har et barn fra et tidligere ekteskap...

denne kvinnen med slike famileforhold skal så bli landets dronning. Da har noe alvorlig galt skjedd. Spør du meg, så skled hele kongehuset utfor da Kong Olav skulle bli "folkekonge" å ta trikken. Fra da av har det bare gått en vei, NED. Når Haakon Mangnus ikke viser mer vett, og gifter seg med en alenemor, en narkoman sådann, da har noe alvorlig galt skjedd.

Dersom denne "ingrid Alexandra" kommer til makten, da flykter jeg landet.

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Lørdag 24 Januar 2004, 1:13
Svar med Sitat
siden dette egentlig begynte som en "navne diskusjon" så vil jeg svare på det. Jeg synes det er en helt forferdelig sammensetting.. begge navnene er fine HVER FOR SEG.. men sammen.. NEI!

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 24 Januar 2004, 1:16
Svar med Sitat
jeg liker ikke Alexandra, men det er nok fordi jeg har truffet en Alexandra i mitt liv, og det husker jeg med gru... Jeg gikk i klasse med en i 4 år......

Ingrid er liksom et av de mest brukte navnene i Norge. Jeg synes de skulle tatt min kjærestes, COLLETTE!

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Lørdag 24 Januar 2004, 11:00
Svar med Sitat
[quote="jsw"]jeg liker ikke Alexandra, men det er nok fordi jeg har truffet en Alexandra i mitt liv, og det husker jeg med gru... Jeg gikk i klasse med en i 4 år......

Ingrid er liksom et av de mest brukte navnene i Norge. Jeg synes de skulle tatt min kjærestes, COLLETTE![/quote]

LOL Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 24 Januar 2004, 13:32
Svar med Sitat
Liker du ikke det?

Collette er det vakreste navnet som finnes!

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Lørdag 24 Januar 2004, 13:49
Svar med Sitat
Da snes jeg selv Astrid er bedre:)

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 24 Januar 2004, 13:51
Svar med Sitat
Enig i at Astrid hadde vært et fint navn for henne. Prinsesse Astrid lyder godt. Men det gjør jop også prinsesse Collette! Collette viser dessuten at man har litt klasse, det er ikke et navn hvem som helst bruker Wink

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Lørdag 24 Januar 2004, 14:15
Svar med Sitat
Kanskje... men jeg har lest en roman om en Collette og hun var visst flink til Å HOPPE I HØYET..

men det va nå henne....

Verdens fineste navn er REBA:!




_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 24 Januar 2004, 14:46
Svar med Sitat
Reba ja... Very Happy

Så du har lest en historie om en Collette som var flink til å hoppe i høyet Smile Hvilken bok/hva heter den boken? Den bare må jeg lese!

Av Innlegg
_Silver_
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 17 Jan 2004
Innlegg: 16
Bosted: Namsos
Rykte: 40Rykte: 40Rykte: 40Rykte: 40


Lørdag 24 Januar 2004, 16:53
Svar med Sitat
Kongefamilien burde komme seg ut av alle disse "kongenavnene" som
Olav, Harald, for ikke å snakke om Ingrid!

Hun kunne fått navnet....Siri eller Line kanskje...noe vanlig.. Confused

_________________
http://Silverworld.does.it <---- Min startside.....=)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
MiniMe
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Jan 2004
Innlegg: 2
Bosted: Tønsberg
Rykte: 40Rykte: 40Rykte: 40Rykte: 40


Mandag 26 Januar 2004, 16:52
Svar med Sitat
SÆRLIG at hu' Mette-Marit er narkoman, ja... Tror jeg ikke ett døyt på! Jeg synes hun virker ganske kul, jeg. Også det der med eh, "seksuelt aktiv", det synes jeg er uinteressant. Hu' gjøre som hu' vil der altså, jeg bryr meg'kke om det. Forresten synes jeg hun er modig. Ikke alle som ville ofra hele privatlivet sitt for kjærligheten, nei!
Jo... Collette vet jeg ikke om hvor er fra, men en Cosette er i Les Míserables ("De Elendige") av Victor Hugo. Bare så det er sagt. Var forresten MOREN til Cosette, i så fall, som hehe, "hoppa i høyet" Razz

Også var det det opprinnelige temaet, da... Ingrid Alexandra synes jeg er kjempefint. Tar tid å bli vant til, men jeg synes det høres vakkert ut. Uansett tror jeg meningene betyr heller lite: navnet er bestemt, get over it Wink Hvis kongefamilien skal være no' vits i (som er en totalt annen diskusjon!) så må de jo VÆRE kongelige, da, med navn og alt annet det måtte føre med seg!

_________________
But never did water sound so sweet as splashing hot water with my feet.
~Tolkien~
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Mandag 26 Januar 2004, 16:59
Svar med Sitat
MiniMe skrev:
SÆRLIG at hu' Mette-Marit er narkoman, ja... Tror jeg ikke ett døyt på! Jeg synes hun virker ganske kul, jeg. Også det der med eh, "seksuelt aktiv", det synes jeg er uinteressant. Hu' gjøre som hu' vil der altså, jeg bryr meg'kke om det. Forresten synes jeg hun er modig. Ikke alle som ville ofra hele privatlivet sitt for kjærligheten, nei!
Jo... Collette vet jeg ikke om hvor er fra, men en Cosette er i Les Míserables ("De Elendige") av Victor Hugo. Bare så det er sagt. Var forresten MOREN til Cosette, i så fall, som hehe, "hoppa i høyet" Razz

Også var det det opprinnelige temaet, da... Ingrid Alexandra synes jeg er kjempefint. Tar tid å bli vant til, men jeg synes det høres vakkert ut. Uansett tror jeg meningene betyr heller lite: navnet er bestemt, get over it Wink Hvis kongefamilien skal være no' vits i (som er en totalt annen diskusjon!) så må de jo VÆRE kongelige, da, med navn og alt annet det måtte føre med seg!


Er helt enig med deg og for å si det så JSW: Vi får håpe det blir litt hopping i høyet på deg og:)

Bare kødder.. ikke saksøk meg:(

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24