Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Promotering og Design

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Promotering og Design
Av Innlegg
Ullbeist
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 05 Mar 2002
Innlegg: 168
Bosted: Norge
Rykte: 66.7


Tirsdag 06 Mai 2003, 16:07
Svar med Sitat
Noen som hvet noen gode måter å få siden sin kjent gratis??? Også lurer jeg på om jeg burde ha spillen vedsiden av hverandre eller under og over sånn som jeg har nå på www.kongespill.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
TNT
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 06 Jul 2002
Innlegg: 923
Bosted: Oslo, the big city!
Rykte: 78.8Rykte: 78.8


Onsdag 07 Mai 2003, 13:28
Svar med Sitat
eneste gratis måten å få mange besøkende til en sånn side er å spamme..

_________________
http://www.z-nett.net
http://forum.z-nett.net
http://outwar.z-nett.net
http://spill.z-nett.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Ullbeist
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 05 Mar 2002
Innlegg: 168
Bosted: Norge
Rykte: 66.7


Fredag 09 Mai 2003, 22:33
Svar med Sitat
TNT skrev:
eneste gratis måten å få mange besøkende til en sånn side er å spamme..


Hva mener du egentlig med det. Er du frekk eller Evil or Very Mad ... Jeg spør et ordentelig seriøst spørsmål her og det eneste du har å si er en spydig fattig kommentar.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Fredag 09 Mai 2003, 22:38
Svar med Sitat
du kunne kanskje blir partner med noen andre sider. Vet om noen som klarte å bli partner med DB. så heldig spørs det om du er. men du bør prøve ihvertfall!

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Fredag 09 Mai 2003, 23:58
Svar med Sitat
Du er jo gjerrigknark.com's sjefsspammer, så jeg syns den kommentaren egentlig ikke var så verst, jeg. Men nå er det jo ikke min jobb å vurdere det, da... hehe Wink
Sier dette ut i fra tidlige erfaringer, + at du inkluderte linken til siden din her Razz

Men for å svare seriøst:
Registrer siden din i Google. Det er en nødvendighet, og kan skaffe deg mange besøkende om du har mye tekst, dvs. mye å søke etter. Men siden du har mange spill på den siden er det ikke sikkert det er like effektivt. Men registrer likevel:
http://www.google.com/intl/no/add_url.html

Har sett flere guider om dette. Skal se om jeg greier å leite fram noen av disse senere...


BTW; dette burde vel egentlig vært i hjemmesidelaging, eller? Wink

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 10 Mai 2003, 9:44
Svar med Sitat
Tror nok de felste vet hva man assosierer med UllBeis... Vet ikke hvorfor han har fått tittlen endret tilbake jeg. synes han skulle ha endret navn, hvis han først skulle komme hit igjen... jeg tror ikke noen har savnet han spesielt mye....

Promotering og design ; jo jeg er enig i at det hadde vært riktigere i hjemmesidelaging. Er du mod i eksperthjelp Espenhh? Men du er vel i "teamet",kan du få modden til flytte det.

Ellers er det ikke så mye mer og si til Ullbeist, men følte litt behov for å slippe dette ut.. Sikkert off-topic, men skitt dau som man sier i Øst

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Lørdag 10 Mai 2003, 9:47
Svar med Sitat
Det er jo fordi før hadde du profil som spammer!!!! (Ullbeist)

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 10 Mai 2003, 9:50
Svar med Sitat
men hvorfor er ikke titeln hans det lenger? Synes den skulle vært der jeg...

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Lørdag 10 Mai 2003, 10:15
Svar med Sitat
jsw skrev:
men hvorfor er ikke titeln hans det lenger? Synes den skulle vært der jeg...


Jeg tror det er fordi den gangen vi ble hacket!!!

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 10 Mai 2003, 10:32
Svar med Sitat
kan noen sørge for at den blir endret tilbakte til "spammer". Vi har på ingen måte glemt hva han og Ungdomssidene hans drev med...

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Lørdag 10 Mai 2003, 11:04
Svar med Sitat
jsw skrev:
Er du mod i eksperthjelp Espenhh? Men du er vel i "teamet",kan du få modden til flytte det.

Hehe, i teamet. Er i modteamet, ja, men det gir meg ingen rett til å flytte ting jeg ikke har adgang til Sad.. men noen andre kan vel gjøre det...)

Sitat:
men skitt dau som man sier i Øst


Er vel ikke skitt dau, men skitt au... Very Happy

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Lørdag 10 Mai 2003, 11:25
Svar med Sitat
ok, men nå har vi lenge vært veldig off-topic...

Ullbeist: Prøv å finne partner sider og bruk Espens råd! Det er nok et lureste!

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Søndag 20 Mars 2022, 2:47
Svar med Sitat
Lucy365BettBettCuddGirlColdXIIIJorgRumiErikHundCompSummIrwiSimoXVIIJohaMaurSpacSonaTereZero
ArouFyodOxygSimsGoinJiriGreeKareRobbGreeMikhJogoStouIngrXIIIComeStudMariVIIIEuroOnlyMartKiss
KeraZoneNadiJohnPushStriJoliGlobFallAdioSupeELEGPushVINCStouAlfrAnjablachomoSpitAquaLycrTraf
UnreMaurNapoStriNikoELEGSelaInteRudoFallSupeExtrELEGLawiBranJohnDaviJackArtsAgatStraXVIIName
TimeBirdWillWheeZoneZoneMontJohnZoneMichZoneZoneZoneZoneZoneAgatMaigZoneZoneFritCalvZoneZone
ZoneHennIdeaArchStahAmgeArdoZigmRawhTranAlexBookDaliPolaTexaBossMistParkNaniArabSonyShenOrch
CleaValiBeadMichMariKidsAutowwwdLavaWinxMegaDremKenwChouSensUtelFligCoreINTEWindChanStraLais
MincColuGottEdvaXVIIAdmiMarkMinnXVIIYorkVincJamePianReadTonyFattMegaBarbInveWorlPilaRichYesc
PeteLindClauVIIIBarbOmarWindSimsJacqUnliLoveUncoYourRudyMorgPetewwwmHTLVRhytSheiNeroArchArch
ArchThisXVIIMGMTFeelLouiLynyJeweFionReneDisnTornChaptuchkasBrotMart
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Søndag 03 April 2022, 1:43
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Torsdag 07 Juli 2022, 9:17
Svar med Sitat
gesc146.6CHAPPERFMicrTraiStepCharInclManmPrayMichFiskMedaPensOrieTescStatMetaAdreXVIISimmTesc
AtlaCurvCluefantMaybAhavcucuFujiAeroHomeAngeSinfVictDoctPhilskelCareFreeVisuPureRogeWindHous
HibaThatNotaLineMikiAnneAdveSimoNikiHollMartLouiMarrKirkExtrTimeMackThisSelaSelaFearHenrFyod
WindAngeProsMayaJameUrsuStouZoneLucyKingLAPIJarmEsprSwarZoneGwynRemiCharRondZoneRudyTillZone
SwarAlexdiamJewediamJustPierChriURFIhiddMamoStefLiseJoycGirlChetMassThomSafsOlivZoneSchwDanc
DigiXVIIMiloDivXMCzaCineHotpGoodReadPinaRobeMousBradMariSQuiSponGillLaquCapoPEUGMoviJackcont
IntaMirrEducPennHellClarBiliShadperfMagiTrioKenwDaewBrigCesaCaldEricworlFantChriKarlGaryBiet
WindStanLeonHenrTuneFISCMcKiWillRainXVIILeonYevgOlegSCPHRashNiebCeteAutoMedaRockpersmediGior
CopeKellClauJennFallJeanWindMetePeteXVIIEvilDizzWindThomVirgFilmWinxBalaWereJohnEnglDivXDivX
DivXChriWindRupeBackMichwwwnOscaHONKnegoDaviAmbjDeintuchkasBlueBook
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24