Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Diskusjon om alt vondt (godt???) i verden

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Neste
Hva er familiens bruttoinntekt?
Under 250 000
25%
 25%  [ 7 ]
250 000 - 500 000
14%
 14%  [ 4 ]
500 000 - 800 000
25%
 25%  [ 7 ]
800 000 - 1 500'
18%
 18%  [ 5 ]
1 500' - 4 000'
3%
 3%  [ 1 ]
4 000' - 5 000'
0%
 0%  [ 0 ]
5 000' - 10 000'
0%
 0%  [ 0 ]
10 000' - 15 000'
3%
 3%  [ 1 ]
15 000' - 25 000'
0%
 0%  [ 0 ]
mer enn 25 millioner
7%
 7%  [ 2 ]
Antall stemmer : 27
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 05 April 2003, 23:54
Svar med Sitat
jsw skrev:
Hvis du absoulutt vil vite det, så bor jeg på Vinderen i Oslo.

Nærmere bstemt vil jeg ikke røpe.


hihi... jaja... der ja...
Alle dere som ikke bor på Oslo vest, vet nok ikke at om man bor på vestkanten i oslo, så kan mye penger være J**ELIG mye penger...
Min famile er ikke så rike at det gjør noe da... Og jeg bor så langt vest i oslo som det går ann...
For deg som tjener så utrolig masse, (familien din), så kan det nok virke som om min lever på luselønn i forhold...

Og mååååå man være så utroligf rik for å være med i gjerrigknark.com... er ikke spesiellt gjerrig selv, men jeg liker det billigst mulig. Gir ut penger til narkomane på gata om de spør pent liksom... men uansett... litt sparsom er jeg! Surprised

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Søndag 06 April 2003, 21:36
Svar med Sitat
litt offtopic men.. jeg ville ikke delt ut penger til narkomane, man vet jo hva det går til, men om noen av dem måtte ønske å være med meg på mcdonalds eller sånt noe er de hjertelig velkommen..
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Søndag 06 April 2003, 22:56
Svar med Sitat
Fullstendig klar over det... Men om du virkelig ser etter, så ser du at det er akkurat de de trenger for å bli lykkelig. har du noen gang tatt deg tid til åprate med en av dem?
Det smilet de gir deg når du gir dem noen penger og småprater litt er uforglemmelig...

Den vakreste glede du kan ha, er å gjøre andre glad! Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Søndag 06 April 2003, 22:58
Svar med Sitat
Og man kan bli rik på glede...

(vår familie har en enorm stor inntekt der!)

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Mandag 07 April 2003, 1:05
Svar med Sitat
jeg må innrømme at jeg ikke har tatt meg tid til å prate med så veldig mange.. egentlig bare en gang når jeg tuslet rundt i Drammen, en av grunnene til det er at jeg ikke har truffet på så mange.. jeg er egentlig fra Bergen, hvor det vel egentlig ikke er så mange som tigger i byen (har inntrykk av at det har kommet litt flere nå..)
tror uansett at om jeg gir dem noen kroner, er det en kortvarig glede. Da vil jeg heller gi en liten slant til frelsesarmeen og/eller kirkens bymisjon, som gjør en fantastisk jobb.

det var forøvrig mange brutto-millioner på pollen..håper ikke disse menneskene er for gjerrige hvis de traff riktig på tallene
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Mandag 07 April 2003, 10:19
Svar med Sitat
Jaja... ta deg en tur til oslo... eks. på karl johan... der man kommer opp fra trikken... snakk med dem,,, de har det ikke godt!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Mandag 07 April 2003, 14:19
Svar med Sitat
Sprø du meg; Narkomane må da også kunne jobbe! Istedetfor henger de rundt og gjør "ingenting". Det hadde ikke vært så dumt om politiet arresterte noen. Narkotika er jo forbudt i Norge.

Det er jo helt sinnsvakt å ta med seg en narkoman på mcdonalds. tenk om du hadde blitt sett med en narkoman på slep?

Tilslutt: Du kan vel ikke se på hvor man bor og hva familien tjener under ett, det er 2 forskjellige ting!

Av Innlegg
ice12
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 10 Nov 2002
Innlegg: 60
Bosted: Mo I Rana
Rykte: 55.5


Mandag 07 April 2003, 14:29
Svar med Sitat
jsw? Har du ikke sett aftenposten reklamen om han dere tiggeren. Der lærer du noe. Enig i at vi bør heller gi penger til frelsesarmeen. De fordeler det jevnt, mens du bare gir til noen få. Forskjell... Wink

_________________
(.: Vi ses igjen :.)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Mandag 07 April 2003, 14:35
Svar med Sitat
jo, kjeg har sett den. Kanskje han nettopp kunne gå med avisen. Det er det jo nesten ingen andre som vil. Arrester alle narkomane! Det mottoet burde politiet ha!

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Mandag 07 April 2003, 15:40
Svar med Sitat
Unnskyld meg...

Nr. 1. det er en grunn til at folk blir narkomane.
2. Hvem ansetter en narkoman.
3. narkomane er mennesker de og.

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Mandag 07 April 2003, 20:21
Svar med Sitat
hvorfor i allverden skal vi sette narkomane til å gjøre noe som du sier nesten ingen andre vil gjøre? tror ikke du det er straff nok i seg selv for de narkomane at de faktisk er narkomane? jeg er nokså sikker på at de aller fleste narkomane ville ha ønsket seg et helt annet liv. narkomane trenger ikke straff etter min mening, de trenger hjelp til å komme på riktig spor.
De har riktignok vært dum nok til å velge sin egen skjebne, og det betaler de en høy pris for, men de som fortjener straffen er de menneskene som smugler narkoen inn i landet og de som tjener penger på andres ulykke ved å selge narkotikaen.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Mandag 07 April 2003, 20:37
Svar med Sitat
jsw skrev:
Det er jo helt sinnsvakt å ta med seg en narkoman på mcdonalds. tenk om du hadde blitt sett med en narkoman på slep?


ja, tenk om? hva er poenget ditt? Er dette et forsøk på sarkasme eller er du bare så kynisk?
En av russeknutene i sin tid var å spandere mat på en uteligger.. vi var på burger king med en uteligger (alkoholiker), noe som forøvrig var veldig koselig..
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Mandag 07 April 2003, 20:51
Svar med Sitat
Akkurat... Narkomane/uteliggere er mennesker de og!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Tirsdag 08 April 2003, 15:19
Svar med Sitat
jeg vil frem til at:
1) Uteliggere/narkomane får enten skaffe seg en jobb ingen andre vil ha, og som de egner seg for, hvis ikke bør de arresteres!

2) Man bør holde seg unna den typen mennesker. Det er ikke et bekjentskap du selv er tjent med!

Og, hvis noen lurer, er dette IKKE sarkasme!

Kan noen fortelle meg en GRUNN til å bli narkoman?

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Tirsdag 08 April 2003, 15:28
Svar med Sitat
Hva som er poenget med å bli narkoman kan jeg ikke si deg. Men jeg kan si deg at det finnes mange narkomane som er like greie som andre folk, det er bare det at disse menneskene har skaffet seg større problemer. De jobbene ingen andre vil ha, finnes det veldig få av i Norge. 104.000 arbeidsledige den siste gangen jeg hørte om det.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 17 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24