Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Selvpresentasjon -> Net

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Net
Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Søndag 09 Februar 2003, 17:23
Svar med Sitat
Jeg er ei jente på snart 15. Og bor i Spania, håper jeg kan treffe noen andre som kansje også gjør det! Laughing

Ellers har jeg startet eget firma, gud så gøy... Masse kuli å henge fingrene i! Dette skal jeg klare, begynne tidlig vet du.

Ellers noen andre som er ikke gjerrige her? Jeg er utrolig god til å dra kreditkortet! (føler jeg har syndet dypt og indelig nå, da jeg innrømte at jeg er skap gjerrigknark, hehe)

Er det noen så spør! Wink

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
The_zero
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Sep 2002
Innlegg: 430
Bosted: Florø
Rykte: 69


Søndag 09 Februar 2003, 18:57
Svar med Sitat
Sitat:
Ellers har jeg startet eget firma, gud så gøy... Masse kuli å henge fingrene i! Dette skal jeg klare, begynne tidlig vet du.


Hva slags firma da?? Embarassed

_________________
http://www.directmedia.no/popupnewuser.php?id=1074 <-- Tjen enormt med penger!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Søndag 09 Februar 2003, 20:23
Svar med Sitat
Import og salg;) Rolling Eyes

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
oyvindbs
Gjest







Søndag 09 Februar 2003, 22:39
Svar med Sitat
Av hva da? Norske varer?

Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Mandag 10 Februar 2003, 18:31
Svar med Sitat
Nei, av et amerikansk produsert produkt.

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Tirsdag 11 Februar 2003, 18:28
Svar med Sitat
å være snart 15 og allerede ha startet eget firma, er sterkt ass! bor du fast i spania?? hvor lenge har du bodd der da??
koz!

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Tirsdag 11 Februar 2003, 19:55
Svar med Sitat
Lenge leve kvinner som vil noe i livet! Wink
Ja, bor her fast. Snart 2 år nå. Skal bo her ut 1 vdg. ogsp skal jeg bo i Mexico et år sannsynelig vis!!!! Hvilket type firma? Snsakke på mess?

Hvor i Bergen kommer du fra?

kos

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Tirsdag 11 Februar 2003, 20:41
Svar med Sitat
Net jeg tror at ThaBabe mente (si i fra hvis jeg sier feil) med "å være snart 15 og allerede ha startet eget firma, er sterkt ass!" at hun syns det er sterkt å være nesten 15 og ha startet eget firma og hun mener deg. Ikke seg selv. Si i fra hvis jeg sier feil.

 hmmm...
Av Innlegg
The_zero
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Sep 2002
Innlegg: 430
Bosted: Florø
Rykte: 69


Tirsdag 11 Februar 2003, 21:36
Svar med Sitat
Hvorfor flytter du rundt??

Skal du fortsette slik i all evoghet?

_________________
http://www.directmedia.no/popupnewuser.php?id=1074 <-- Tjen enormt med penger!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Tirsdag 11 Februar 2003, 22:44
Svar med Sitat
Alle kvinner som klarer å starte et firma er flinke. Samme alder! Det er sterkt uannsett! Jeg mener ikke å skryte av meg selv, men det er sterkt av alle som klarer å komme seg frem her i livet. Og dette er ikke noe du trenger å komentere. Desuten svarte jeg ikke noe "feil" nå!


Jeg gjentar "alle kvinner som klarer noe i livet er sterke!" Razz Razz

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Tirsdag 11 Februar 2003, 23:21
Svar med Sitat
net skrev:
Desuten svarte jeg ikke noe "feil" nå!
Ikke for å rette nå, bare en liten komentar. Når du sa "Hvilket type firma? Snsakke på mess?" til ThaBabe ga veldig inntrykk av du trodde henne hadde firma Wink Var bare det

Av Innlegg
net
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jan 2003
Innlegg: 57
Bosted: Mitt paradis, Spania
Rykte: 52.8


Onsdag 12 Februar 2003, 12:33
Svar med Sitat
Oki, da er det greit. Hvem som egentlig mente hva vet jeg ikke men, det kan være det samme. Hyggelig at du er så grei nå Wink

_________________
Love is the only thing you cant live with out. Money is never a problem;)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Onsdag 12 Februar 2003, 17:32
Svar med Sitat
riktig det som redraven sier mente at DU gjør det sterkt! men glem det...


kos Wink

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Lørdag 19 Mars 2022, 21:09
Svar med Sitat
From146.3CHAPBasiMichKickChriFocuRudyLikeSandRobeExceDebomailAndrPatsAndrWillXVIIWorkViolKING
MoreDaveSidnPeteGeorStopLaurChicSlamGuajPleuMondLiliJoseAlleNiveRudoXVIIXIIIDomiTescAhavArou
HenrIndiWaveHideFeliPrayOuveMadnELEGXVIIModoQuikHenrVIIIElegtranKentPretWindWindMariPushCoto
PushLycrSelaSelaBlacPALIMacbSkatMarkElegZoneMiyoSelafleuLimbMarkZoneDokoYorkJohaMargZoneEliz
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneXVIIRichDolbHighTinaMieljavaFreeWitcCranDisnRoseByrnGiglRenzProfSTARFORDPanaheavCARDSmoo
BravSoloCreaFirsCarrWorlEvidWindWindmailGiotSmilhappLittSimborgaJuliJacqVenuWeigDianRootHens
SassfakeInteDidiBridJohnXVIIHectMacmTearEarlMikhJudiSweeLeilMuzoComeGeofSchoRogeRobeGoodWind
ElviGarrCharDaniPoemJohnNazaWindRobeExtrWindSaveThisPlayExciXVIISALTBonuAsiaProsMicrDolbDolb
DolbEnhaRisejQueLexxMeetJohnInteoberRobeEconCharHeidtuchkasGareLone
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Lørdag 02 April 2022, 20:04
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24