Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Hobby -> 8 mile (og førpremiere)

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Fredag 24 Januar 2003, 10:43
Svar med Sitat
huff da... du er visst frelst du... tro i vei, men det forandrer ikke hvordan jeg ser på saken.
Folk som blir helbredet i dag har ikke noe med gud p gjøre.... det har med troen... Hvis du virkelig er overbevist om at gud skal helbrede deg, kanskje det er en medisin i seg selv. Det å tror at man skal blir frisk! Smile

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
dnotebabel
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2002
Innlegg: 181
Bosted: stavanger
Rykte: 57.5


Fredag 24 Januar 2003, 12:59
Svar med Sitat
Ja, det er sant det. om du tror at du skal bli frisk så kan det ofte hjelp deg et godt steg på veien. Mange som er sikre på at de skal bli friske blir friske. Men jeg mener at når folk plutselig reiser seg fra rullestolen etter å ha sittet i den i over 20 år. Da mener jeg at det er Guds verk og ikke noe annet. Dette skjer ikke så ofte her til lands, men i den tredje verden skjer det sånt i blant!

_________________
stay cool!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Fredag 24 Januar 2003, 16:58
Svar med Sitat
Det kommer seg Dnotbabel...nå har du kommet deg opp på det nivået jeg håpet du skulle komme til. Du velger å tro! det aksepterer jeg 100%, bare du aksepterer 100% at jeg ikke tror det samme som deg. JEg har igen planer om å overbevise deg om at religion bare er tull, bare du lar meg tro,mene, være sikker på det jeg oppfatter som realistisk.

Når det gjelder å finne på en bok...jo'a..det lar seg gjøre. Man trenger en god forfatter.

American Psycho feks. Han som skrev den, Bret Easton Ellis, ble mistenkt for div drap etter at den ble gitt ut. De mente at ingen kunne skrive noe så detaljert uten å ha gjennomført noe av det. Videre var det skjedd en del drap som liknet mistenkelig på de i boka. Han fikk bevist sin uskyld, men det sier litt. eller hva?

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Fredag 24 Januar 2003, 17:47
Svar med Sitat
Hva om det skjedde en forferdelig ulykke, og nesten alle på jorda ble utslettet... hva da hvis noen som overlevde, fant ringenes herre, og troddde på alt som hendte i den... da ville historien blitt litt annerledes... Du kan si det er en usansynelig historie, men det er for meg like sannsynelig som halvparten av bibelen... tenker da mest på GT Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
dnotebabel
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2002
Innlegg: 181
Bosted: stavanger
Rykte: 57.5


Lørdag 25 Januar 2003, 9:04
Svar med Sitat
Tro hva du vil. Jeg vet i hvertfall hva jeg vil tro på. Og jeg er overbevist for min del at Jesus lever! Verdens frelser!

_________________
stay cool!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 25 Januar 2003, 16:59
Svar med Sitat
Takk det samme... da er vi enige...

Har du sett 8 mile enda da????? Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Torsdag 30 Januar 2003, 20:36
Svar med Sitat
Jeg har sett den nå...likte den ikke, av en eller annen grunn. Litt dårlig slutt. Skulle ha likt å sett hvordan det gikk ;D

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Torsdag 30 Januar 2003, 23:05
Svar med Sitat
Litt enig... men hvis du nettopp har sett den, så tenk deg om igjen... jeg har tenk masse på den , og kommet fram til at det er en av min beste filmopplevelser... den var veldig bra selv 2. gangen jeg så den...
med en gang tnkte jeg det samme som deg, fordi jeg hadde forventet at den skulle være middelmådig... da den var bra, hadde jeg forventet ne helt annet, og trodde automatisk at den ikke var noe bra!!!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Fredag 31 Januar 2003, 17:10
Svar med Sitat
enig me deg misty, synes den var veldi bra beste(og eneste) filmen jg har sett i år! Cool
men jeg likte ikke helt slutten, det va litt irriterende å ikke vite hva som skjer etterå¨.
men alle filmer må ta slutt en gang!


koz

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 01 Februar 2003, 1:32
Svar med Sitat
Hvis en tar utgangspunkt i det faktum at det er eminem som portretteres i denne filmen... dog som Jimmy Smith JR - Alias B-Rabbit, vet vi jo alle hvordan det hele slutter... les en biografi... eller tenk som meg... han blir rik og berømt...
Eminem ble faktisk oppdaget på en av de såkalte battles som vi så i filmen. Av selveste dr. dre... de gikk da i studio like etter og spilte inn MY Name Is... og vi vet hvordan det gikk derfra Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Søndag 02 Februar 2003, 13:25
Svar med Sitat
Men da har jeg faktisk litt informasjon, som jeg er overrsaket over at dere ikke går ut i fra. Det er nemlig IKKE Eminem sin historie. Det kan visst nok likne på livet hans, men filmen tar ikke utgangspunkt i hans liv. Kom til skade for å lese et lengre intervju med han, og litt om filmen (som gjorde at frokosten kjempet hardt for å bli der den skulle være), og han gjenntok flere gager at det IKKE (med store bokstaver) var hans liv som filmen handlet om.

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Søndag 02 Februar 2003, 16:01
Svar med Sitat
Uansett hva han måtte si, synes jeg dette lingner mystisk på livet hans slik media har fremstillt det...
Men jeg tror ikke det er helt som filmens Jimmy portretteres... Men DU burde se filmen... LIkheter ved livet og filmen:
Trailer mammaen som spiller bingo...
Et mye yngre søsken... (Her en jente som heter lily, ikke en bror som han har i virkeligheten)
Battles (konkurranser i rapping) som startet karrieren til eminem
Damer

Hvor leste du det intervjuet, interreseert i å lese det!!!!

Hilsen Misty! Very Happy

Og en ting til... DEnne filmen portretterer 1-2 uker i denne jimmy smith jr´s liv, og det er faktisk bare en brøkdel av en persons liv.... og dersom så mye i denne filmen stemmer overens med em´s liv, så gjør jo ikke det noe... filmskaperene lagde ikke filmen fordi Eminem er en god skuespiller... yhan er grei, men dog ikke verdensmester...
Og det var ikke for ingenting at den handlet om En ung rapper i detroit (der eminem vokste opp) med en mor som spilte bingo, drakk og bodde i en campingvogn (som eminem hadde) og om battles (dersom eminem ble oppdaget)...
Jeg tror at denne filmen er sånn halveis biografisk, selv om akkurat disse to ukene aldri fant sted i Eminems eget liv!!!! Confused

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Tirsdag 04 Februar 2003, 0:31
Svar med Sitat
Skal ikke krangle på det området her. I og med at jeg ikke vet noe positivt eller "personlig" om eminem, velger jeg å ikke kommentere sammenhengen mellom filmen (SOM JEG ALDRI SKAL SE!!!) og livet hans (SOM JEG ALDRI SKAL HØRE FRIVILLIG).

Husker ikke navnet på det bladet. Var nok ikke verd å huske når de trekker frem en boms som Eminem. LEste det på skolen, og dit skal jeg ikke itlbake til likevel.

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Tirsdag 04 Februar 2003, 0:36
Svar med Sitat
Huff da! ...litt sinna er vi vel????

Eminem er og blir konge i mitt hode, hos deg er han og kommer alltid til å bli ønsket død eller lignende. Har du ikke sett filmen, burde du ikke komme og fortelle meg at den er dårlig bare fordi eminem er i hovedrollen...

Eminem er og blir en legende...

Og jeg siterer Eminem og takker for meg med; "Standing up for me is a full time job!" Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Tirsdag 04 Februar 2003, 21:18
Svar med Sitat
hehe...aldri sinna...var faktisk ikke det Smile

Har aldri sagt at filmen er dårlig. Sier bare at jeg ikke vil se den av prinsipp. Siden det er en boms av en Flintsopp som har hovedrollen, velger jeg å tro, gjentar tro, at filmen er dårlig, uansett andres synspunkter. Smile

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 3 av 5 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24