Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Hjemmesidelaging -> De Kule Sider

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3 ... 60, 61, 62  Neste
Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Søndag 03 Mars 2002, 19:21
Svar med Sitat
Gå inn på http://kulesider.norge.cc og meld dere på forumet! Alle som melder seg på i mars, er med i trekning om reklamebanner på siden i en uke! Få høre hva dere syns om både side og forum!

_________________
Jeg har talt
Besøk siden min!
Noen som vet om steder med gratis reklame for siden min? Mail meg!

[ Dette innlegg ble endret av: jholmemo den 2002-05-02 21:56 ]
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Mad
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Feb 2002
Innlegg: 464
Bosted: Oslo
Rykte: 73.5


Mandag 04 Mars 2002, 15:22
Svar med Sitat
KUUUL konkuranse
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger ICQ Nummer

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Søndag 31 Mars 2002, 10:41
Svar med Sitat
Kan noen vurdere siden og si hva dere syns?
Prøv forumet også, hvis dere har forslag til endringer vil jeg gjerne høre!

[ Dette innlegg ble endret av: jholmemo den 2002-04-01 22:11 ]

[ Dette innlegg ble endret av: jholmemo den 2002-04-04 21:07 ]
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Torsdag 04 April 2002, 20:56
Svar med Sitat
Nå kan du gå inn og se, sidene er ute på nettet igjen!

_________________
Besøk MannyWeb Very Happy
-
Sp00nman @ efnet
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Mad
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Feb 2002
Innlegg: 464
Bosted: Oslo
Rykte: 73.5


Fredag 05 April 2002, 12:21
Svar med Sitat
Du burde heller bruke dk3 sitt forum LItt lettere og fårst for det første

Jeg likte ikke designe litt for lite farger

_________________
Min hjemmeside
Vær vis bruk din sparegris eller spis billig ris

Mitt forum
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger ICQ Nummer

Av Innlegg
Gjerrigmac
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Sep 2001
Innlegg: 802
Bosted: Asker, der hvor JEG trasker...
Rykte: 84.9Rykte: 84.9


Fredag 05 April 2002, 14:56
Svar med Sitat
litt lite farger... også synes jeg du burde gjøre d sånn at du ser menyen hele tida...

_________________
Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
-TechMeister!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Fredag 05 April 2002, 15:13
Svar med Sitat
Sitat:

On 2002-03-03 19:21, jholmemo wrote:
Gå inn på http://kulesider.norge.cc og meld dere på forumet! Alle som melder seg på i mars, er med i trekning om reklamebanner på siden i en uke! Få høre hva dere syns om både side og forum!



Syns dette nesten hører hjemme i reklameforumet...

Av Innlegg
Gjerrigmac
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Sep 2001
Innlegg: 802
Bosted: Asker, der hvor JEG trasker...
Rykte: 84.9Rykte: 84.9


Fredag 05 April 2002, 15:44
Svar med Sitat
Han burde kanskje ha fjernet d med forumet og banneren.. men etterpå skrivern jo "la meg få vite hva du synes om siden min!"

_________________
Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
-TechMeister!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Lørdag 13 April 2002, 15:49
Svar med Sitat
OK. Forslag til fargevalg?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Mad
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Feb 2002
Innlegg: 464
Bosted: Oslo
Rykte: 73.5


Lørdag 13 April 2002, 20:06
Svar med Sitat
Lyse blått og hvit

_________________
Min hjemmeside
Vær vis bruk din sparegris eller spis billig ris

Mitt forum
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger ICQ Nummer

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Søndag 21 April 2002, 12:56
Svar med Sitat
Nå har jeg fikset farger også. Er det gode farger?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
abiotic
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Jun 2001
Innlegg: 446
Bosted: Drammen (Den vakre byen ved elva)
Rykte: 80.1Rykte: 80.1


Søndag 21 April 2002, 13:58
Svar med Sitat
Det begynner å hjelpe nå.. Smile
Men jeg har et par ting som kanskje burde være gjort annerledes:
- Flyttet på den reklame-banneren over overskriften, da denne er mer dominerende en selve overskriften. (Og det vil vi vel ikke?)

- Ha menyen på alle sidene (ellers blir det noe tungvindt å manøvrere mellom sidene)

- Skifte farge på linkene

_________________
"Perspective pries your once weighty eyes and it gives you wings"
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Søndag 21 April 2002, 14:21
Svar med Sitat
Har endret alt nå. Ideer til hvordan det kan bli en super side?

[ Dette innlegg ble endret av: jholmemo den 2002-05-02 21:57 ]
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Fredag 18 Mars 2022, 16:57
Svar med Sitat
Escu192.9PERFPERFXVIIStevMobyPokeDeepMaryHaroWaltTatiJamiJackbyPaAllaElecHomoOlymMaurXVIIOrie
TescAstrTescTempDessBylyPenhLifeHarmTracJourDeepMayfPolyPanaPatrSaltStepSHARLeviStafPantCreo
PenhAgatLongFocuKillJeffWindWhatRobedarkarisOccaMineArisHonoXVIIFraushinNikiRoxyFABRTimoFlat
KillLeigFranTravlietJorgJonaJeanArmiPrinFilmGranKennZoneSwarZoneZoneMondFuxiZoneRondLarrFuxi
SwarWillSwarSwarIngmDianpediWithPatrWindHenrChanJaroMastflOwPresMichBoneTiteLiveCeviJameDonn
JudsPariKodaKOSSFabrCottToshOasiLeifIntrPollChicCallPolaProfkineRenzKirsAVTOAutoEnglAnesBlue
BALAwwwnWinnLosiMitsIrinJeweXVIIWindBellWoodDeLoBoscSalvTrioXVIIEmilRobeFranHelmPharHumpRobi
GOLDAgatNorbKamkXVIIUptoXVIIHonoSterProfBlurDougPramMySQAdobGabiContBillThreRogeBfhuFourTets
WindGiniTitoMichYounThatMicrEnidstaiallaArchClinXVIIDellplanFrancontMicrRhodDougMariKOSSKOSS
KOSSArthCharVorrJeweXVIIJacoimpoSincBackGareCaroKooptuchkasJeffCant
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Fredag 01 April 2022, 15:20
Svar med Sitat
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 62 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3 ... 60, 61, 62  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24