Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Soft- og hardware -> nintendo DS

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 nintendo DS
Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Fredag 29 Juni 2007, 22:55
Svar med Sitat
jeg bar lurer på hva dere andre som er medlemmer på gjerrigknark.com
synes om nintendo DS. jeg har nettop kjøp en brukt en av en kompis. me nlader følgte ikke med. og bare ett demo spill. så jeg skal utå kjøpe lader i morgen ( 30:06:07) så hva synes dere om DS. jeg vill ha alle synspunkter fra alle sider ved maskinen. for eks. hvordan er grafikken osv...

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Lørdag 30 Juni 2007, 12:33
Svar med Sitat
Den er dritbra! Touch screen ruler! Du må kjøpe Legend of Zelda: Phantom Hourglass når det kommer til Euroa, det er dritbra.

Grafikken varierer veldig fra spill til spill. Noen spill er 2D, andre er 3D.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Lørdag 30 Juni 2007, 14:22
Svar med Sitat
takk. nå vet jeg litt om hva jeg bør kjøpe. jeg har kjøp lader og Aspalth 2 idag, (30:06:07) nå gjennstår det bare se hvordan det funker.
forresten så glemte jeg å si att det er den vanlige DS'en jeg har og ikke DS Lite. jeg lette i stavanger sentrum i hele dag etter en lader. ingen av butikkene hadde det. men tilslutt fant jeg en butikk som hadde laderen jeg var på jakt etter. jeg fant den på "spiderman"
nettadressen er www.games.se
(det var ihvertfall det som sto på posen jeg fikk med spillet og laderen i.)

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Lørdag 30 Juni 2007, 18:32
Svar med Sitat
Det står når du postet innlegget <--der (nederst). geek

Vanlig DS kan gjøre akkurat det samme som DS lite, bare at den er større og har litt svakere lys.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Mandag 02 Juli 2007, 10:44
Svar med Sitat
Kakarot skrev:
Det står når du postet innlegget <--der (nederst). geek

Vanlig DS kan gjøre akkurat det samme som DS lite, bare at den er større og har litt svakere lys.


jeg forsto ikke helt hva du mente med " Det står når du postet innlegget<--de rnederst"
hva mente du med det.
men greit å vite at DS Lite er den samme. men kan DS og DS Lite kommunisere med hverandre og spille mot hverandre. jeg vet at det er et dumt spørsmål, men en kompis av meg har tenkt å kjøpe DS Lite, så jeg måtte bare spørre.

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Mandag 02 Juli 2007, 11:46
Svar med Sitat
Jepp, det funker fint.

Under avataren din står det når du postet innlegget.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Mandag 02 Juli 2007, 21:33
Svar med Sitat
ok. greit å vite.
jaja men det der med datoen skrev jeg bare fordi jeg ville være sikker.
mn ka ndu få någen andre enn oss to t å skriva i dette temaet.

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Tirsdag 03 Juli 2007, 10:51
Svar med Sitat
Det kan nok bli litt vanskelig Razz
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Torsdag 05 Juli 2007, 12:50
Svar med Sitat
nja... du har nok rett i det. men kansje noen som er temmelig ferske her kommer å skriver. tongue men jeg må spørre deg om en ting (offtopic) synes du ikke att "snuppa<3" skriver litt meningsløse ting. bare for å delta og ranke seg liksom? ikke noe vondt ment, bare min mening.

legend of Zelda: phantom hourglass. er det 2D eller 3D spill? hovrdan er grafikken.

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Torsdag 05 Juli 2007, 13:17
Svar med Sitat
The-CAPO skrev:
synes du ikke att "snuppa<3" skriver litt meningsløse ting. bare for å delta og ranke seg liksom? ikke noe vondt ment, bare min mening.

Når det er så lite aktivitet som det er nå, så er det bare bra.
The-CAPO skrev:

legend of Zelda: phantom hourglass. er det 2D eller 3D spill? hovrdan er grafikken.
Det er 3D Smile Det har allerede kommet i Japan og det er dritbra! Very Happy

Her er en gameplay video: http://www.gametrailers.com/player/20664.html Den er på japansk, men den viser greit hva det går i. Det på slutten er fra multiplayerdelen. Du finner sikkert flere på YouTube Razz
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Fredag 06 Juli 2007, 23:50
Svar med Sitat
jeg så på videoen. jeg synes ikke att det var så bra! det blir nok ikke det første jeg kommer til å kjøpe. jeg likte ikke måten du går på, med å bruke pennen på touchscreen'en. men jeg er fornøyd med mangen av de andre spillene jeg har sitt på.
men jeg har ett lite sp.mål
trenger mann noe ekstra greier for å spille mot hverandre. og trenger alle samme spillet. (jeg ble litt forvirret av bruksanvisiningen!)

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Lørdag 07 Juli 2007, 0:43
Svar med Sitat
Alle må ha det samme spillet for å spillet trådløst. .
Men det spillet er dritbra. Har du prøvd noen Zelda-spill før?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Søndag 08 Juli 2007, 15:32
Svar med Sitat
jeg har spillt zelda på nintendo 64 før tongue
litt lenge siden da men... men det så ikke ut som et spill for meg...

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Mandag 21 Mars 2022, 4:20
Svar med Sitat
XVII327.4PERFBettRaidWidoRosaPerrBNIAAmerSandTescJailOrieTescOrieTescMobyPunkSweeZoneGlorBass
clasBiocVersCokaKiriAloeMemoMichMotoKariSortPierMarrKiwiBrauRobeSpicGlisAnatHageRobeeverBria
JardReadJameTrasBordGaviTrasLoonWaynVoluBanaSergCodiAttiLemoHildXIIIRobeNikiNikiClarGillMicr
DigiToniKeviBradFredJethJewePHINLakaQuenMORGXVIIWickArtsIsaaSpoiForeGarudiamNHNPCoulLeftZone
XVIIViraZoneSteaSwarZonePeanSPORinquMicrZoneSallWindZoneZoneZoneWaltTourTroyXVIIAnasMomeJewe
TestSnowIdeaZOOMStieOPALBoscAgneDiscDaviSmobBookPariBEZHCrocPolaOlmeFlipMerrARAGFachAnntCelt
PresEditBIOSSoutBratFourJeweSonyLANGWindMagnsupeKRUZCafePuriAndrMansAutoTroyCraiNarbXVIIKeit
SideCitiVIIILawrOskaMicrGeorNorgAcadPujmClarPoweUrbaThreXVIIStelAlexVoicSleuJacqNagiShekWalt
OxfoKennMicrxDSLSuniJeffVictSonyEnglSuspWillOttoLegeLeonWindFrieCharMicrAutorrieWindZOOMZOOM
ZOOMJohnJeweKurtBlueFranNickAmanJeweMAMAEditAlerXVIItuchkasStopAjay
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Mandag 04 April 2022, 3:19
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24