Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Sparetips i hverdagen -> Gratis møbler fra hoteller?

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Gratis møbler fra hoteller?
Av Innlegg
Alcon
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 01 Apr 2006
Innlegg: 6

Rykte: 12.9


Torsdag 06 April 2006, 15:11
Svar med Sitat
En kompis informerte meg idag om en annonse i avisen hvor et hotell visstnok skulle gi bort møbler.

Vi ba oss fri fra skolen og tok oss en tur ned til hotellet.

Der stod det massevis av stoler, litt bord, nattbord, sofa, seng, reoler. Skrivebord, skap og haugevis med nattlamper! Og et gigantisk speil! Hadde lyst å ta det men var litt redd for at vi kunne knuse det.

Jeg fant meg en sovesofa, 2 lenestoler, 2 lobby stoler, 1 bilde og en fotskammel. compress

Så, kanskje en kan ta seg en tur til hoteller og spørre etter møbler som er litt slitte og har litt flekker? Very Happy

De gir de selvfølgelig bort for det er enklere enn å betale for å kvitte seg med de eller å pusse de opp igjen. Men det er ikke noe problem for en gjerrigknark? bounce



[/img]

_________________
We must either love each other, or we must die.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Torsdag 06 April 2006, 21:18
Svar med Sitat
De møblene gjorde det pene huset ditt enda penere! (nedda bare kødder)
Sikkert greit for studenter og sånn da!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Alcon
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 01 Apr 2006
Innlegg: 6

Rykte: 12.9


Fredag 07 April 2006, 10:48
Svar med Sitat
Bor jo på hybel da, veit at tapeten min er vakker flower
Men, nå er dette en av de billigste hyblene i byen.
2200 inkl strøm og kabel tv. bounce

_________________
We must either love each other, or we must die.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mod jern1
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Des 2005
Innlegg: 381
Bosted: Brann stadion, dataen, under dynen.
Rykte: 59
stemmer: 1


Fredag 07 April 2006, 11:41
Svar med Sitat
de møblene så litt billige ut, men det er jo en løsning dah bounce

_________________
DINE TING ER MINE OG MINE TING ER MINE!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
SjokkoFrosk
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Mai 2005
Innlegg: 274

Rykte: 30.3Rykte: 30.3Rykte: 30.3


Lørdag 08 April 2006, 21:50
Svar med Sitat
mod jern1 skrev:
de møblene så litt billige ut, men det er jo en løsning dah bounce
Om du er stundent så har du jo ikke så god råd.

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Lørdag 08 April 2006, 23:02
Svar med Sitat
Uansett om jeg var student eller ei, jeg hadde ikke giddet å drasse hjem en stol med en så diger svetteflekk! tongue
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
mod jern1
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Des 2005
Innlegg: 381
Bosted: Brann stadion, dataen, under dynen.
Rykte: 59
stemmer: 1


Søndag 09 April 2006, 10:41
Svar med Sitat
er du student da Razz, kan jo tro det siden du sa at studenter ikke har så god råd, hvor gammel er du da ?

_________________
DINE TING ER MINE OG MINE TING ER MINE!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

 ?
Av Innlegg
Nuzzle
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Apr 2006
Innlegg: 106
Bosted: Norge
Rykte: 14.9


Onsdag 12 April 2006, 22:17
Svar med Sitat
man kan jo si at de stolene der ikke akkurat bør sette standaren... geek
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mod jern1
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Des 2005
Innlegg: 381
Bosted: Brann stadion, dataen, under dynen.
Rykte: 59
stemmer: 1


Torsdag 13 April 2006, 11:44
Svar med Sitat
Alcon var det der ditt rom på bildene de stolene sto i, for det var veldig rotete der Very Happy snilt av hotellet å gi vekk sånt. De var ikke veldig fine men det kan brukes. jeg ville ikke ha hattt dem i mittt rom, det kunne jo selges på et loppemarked.

_________________
DINE TING ER MINE OG MINE TING ER MINE!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
SjokkoFrosk
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Mai 2005
Innlegg: 274

Rykte: 30.3Rykte: 30.3Rykte: 30.3


Torsdag 13 April 2006, 18:09
Svar med Sitat
mod jern1 skrev:
er du student da Razz, kan jo tro det siden du sa at studenter ikke har så god råd, hvor gammel er du da ?
Han er 29.

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
mod jern1
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Des 2005
Innlegg: 381
Bosted: Brann stadion, dataen, under dynen.
Rykte: 59
stemmer: 1


Fredag 14 April 2006, 11:08
Svar med Sitat
lol, en voksen person på gjerrigforum Very Happy
det var fiffig Razz

_________________
DINE TING ER MINE OG MINE TING ER MINE!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Fredag 14 April 2006, 11:41
Svar med Sitat
mod jern1 skrev:
lol, en voksen person på gjerrigforum Very Happy
det var fiffig Razz

Dette er da ikke barnehage!? scratch

Tilbake til Topic!

Finn.no har en del annonser om gratis møbler og diverse. Henting er somregel det eneste kravet!

http://www.finn.no/finn/bap/free/result?TYPE=2&SEGMENT=1&rows=30
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
mod jern1
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Des 2005
Innlegg: 381
Bosted: Brann stadion, dataen, under dynen.
Rykte: 59
stemmer: 1


Fredag 14 April 2006, 12:09
Svar med Sitat
mamma, pappa og jeg dro til noe som het kurbad eller noe sånt i oslo. da fikk vi ca 20 nye perfekte stoler som de ikke trengte. men gjett hvor de stolene havnet, ....PÅ EN SKOLE !, jaja jeg fikk jo en av de. bounce

_________________
DINE TING ER MINE OG MINE TING ER MINE!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 20 Mars 2022, 22:10
Svar med Sitat
doas227.7CHAPCHAPKeviFireSounlordSpirACTICanjBarbHomeResoArthPlotbookTequTrixCalmcraqSimmSter
ParkYiddIronTotaNovoJeweUnleMarkEmbrCaudGreeRichclubFrauUNIXReneWhatFyodClydBIOSLincKingPaul
PatrZoneRomaWindVoguLycrPushAltaDarkCircWindHautTommExcuRossCharWilsFeliSandXVIIRodrJohnEnot
VoguPierRichWittAlexCircTraiReprAnatMacbKathWindRealVelvKnutGiulBelvYounArtsPaulFallZoneCrai
SaliZoneMartZoneZoneZoneTheuChetZoneOscaZoneZoneZoneZoneZoneJannNielZoneZoneVitaMontChetZone
ZonemajoWedgTORNMoscMabeHANSKospBookIngyJustToloPiquPolaPoweWoodProtHalfMystAlpiMeinNettFolk
PersCleaEditDisrhelpFredcasuWindwwwnWindErasDysoChouSpirRoyaHaroLindJonhXVIIHandDianWilhChea
OZONMaxiHansXVIIHennDaniAlexWillTimeYorkWaltRobeBenjBabyLibeJeweThreGianBlueJohnSupeLouiJoey
RobiPeteThomNokiBordHannDudeNekoDucaBrenRainAlanHighDaviAdelJACQClaumechXVIISeveTurbTORNTORN
TORNBriaLibeMichStevHansRalpToveDolbWinAXVIIMarrSusatuchkasSandoald
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 03 April 2022, 21:07
Svar med Sitat
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24