Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Bruk av internett -> Hvem betaler/betaler ikke?

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Hvem betaler/betaler ikke?
Av Innlegg
puseknark
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Jul 2005
Innlegg: 6
Bosted: Oslo
Rykte: 21.6Rykte: 21.6


Mandag 25 Juli 2005, 19:38
Svar med Sitat
Vet det har vært snakket om det før her, men kunne tenke meg mer tips om hvilke paid-to-.. selskaper som faktisk betaler, og ikke minst:
Hvem betaler IKKE?
Sikkert flere gjerrigknarker som har prøvd ut mye rart. cat

_________________
Puseknark
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
djrack
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Jun 2005
Innlegg: 234

Rykte: 30.9Rykte: 30.9Rykte: 30.9


Mandag 22 August 2005, 20:19
Svar med Sitat
SearchersGold (Betalt meg over 6 ganger!)
FishMails (Betalt Meg over 3 ganger!)
DonkeyMails (Betalt meg 2-3 ganger!)
ClixnCash (Betalt meg!)

PM meg. Så skal dere få link, så jeg også tjener litt mer Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
klyver
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 10 Mar 2003
Innlegg: 25
Bosted: Bergen
Rykte: 51


Torsdag 25 August 2005, 18:33
Svar med Sitat
Driver selv med litt autosurfing, og her finnes det mye rart..... Smile

Surfincash var gode før og betalte, det samme gjorde Nomoreclicking og Autovisiting, men det er passé nå.

Av slike selskaper vil jeg anbefale clickevolution og autohitsnow. Spessielt førstnevnte er det mulig å tjene en del med.

Sjekk linken nedenfor for utbetalingsbeviser

http://www.home.no/autosurf/indexclickevolution.html

Har fått tre flere utbetalinger, men har ikke lagt dem ut enda, da jeg er fortsatt på ferie og ikke er hjemme og kan fikse på nettstedet.

_________________
Null klikking, null verving, null kostnader=$50 pr måned.
www.autosurfclub.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Makky
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mai 2005
Innlegg: 12

Rykte: 23.6Rykte: 23.6


Søndag 13 November 2005, 23:27
Svar med Sitat
Her er to autosurf selskaper som betaler. Jeg har fått betalt av disse!
La pc'en surfe i bakgrunnen eller når du ikke bruker maskinen, så kan du tjene noen $.

Clubautosurf
Denne gikk konkurs for noen dager siden!!!!!!

http://www.clickevolution.com/surf/join.php?refid=99980621
Her surfer man og får credits som man enten kan bruke til å promotere sine linker eller til å selge. Man kan bruke internettleseren eller et eget program for å surfe. Bruker man eget program tjener man 1 credit per side, mens surfer man med internettleseren tjener man 0,5 credit. Minsteantall credits er 100000, som tilsvarer 5$.

Legger man i litt krefter på disse og andre selskaper og får tak i noen AKTIVE surfere under seg, er det store inntjeningsmuligheter her på dette området. I starten så høres det utrolig lite ut med 5$ i mnd, men står man på litt får man fort noen under seg.

Hvis noen lurer på noe angående disse selskapene, er det bare å ta kontakt enten her eller via PM Smile


Sist endret av Makky den Onsdag 30 November 2005, 19:57, endret 1 gang
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Makky
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mai 2005
Innlegg: 12

Rykte: 23.6Rykte: 23.6


Torsdag 24 November 2005, 22:01
Svar med Sitat
Registrer på 12DP PRO!!
www.12dailypro.com

Du må innbetale minst 6$ for å tjene.
Surf 12 sider per dag (ca 5min)
Tjen 12% av innbetalt sum.

Registrer deg under meg (bruk linken under), og jeg vil tilbakebetale deg 10% ved første innbetaling og 5% ved senere innbetalinger.
HVER GANG!
Jeg har flere under meg, og holder ord!

http://12dailypro.com/?ref=123946
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

 Re: Hvem betaler/betaler ikke?
Av Innlegg
Jul i skomakergaten
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Apr 2005
Innlegg: 216

Rykte: 29.6Rykte: 29.6Rykte: 29.6


Onsdag 30 November 2005, 19:38
Svar med Sitat
puseknark skrev:
Vet det har vært snakket om det før her, men kunne tenke meg mer tips om hvilke paid-to-.. selskaper som faktisk betaler, og ikke minst:
Hvem betaler IKKE?
Sikkert flere gjerrigknarker som har prøvd ut mye rart. cat


Aldri spør om slikt her, sannsynligheten for at du får svar som: "Ja! Dette her virker ..meld deg inn... http://www.hahaJegSkalLureEnBruker.com/verveID=2897 "
uten at brukeren har noe spesielt peiling på om det faktisk "fungerer" er ganske stor.

Prøv ut litt forskjellig så finner du fort ut av hva som "virker" og ikke virker, har du en forventning av å tjene en masse penger så kan du like gjerne glemme det med en gang.

Virksomheten er kjent for en masse useriøs aktivitet, styr spesielt unna de som skryter av at brukerne kan tjene en masse penger på kort tid, noe som selvsagt ikke er sant. Er du derimot medlem over *lang* tid eller er et *veldig* aktivt medlem så får du (hvis selskapet er seriøst) tjene en liten fortjeneste for det du har foretatt deg.

Personlig så har jeg positive erfaringer med både Direct Media og Panel.
Hos Direct Media mottar du reklame noen ganger i måneden per epost hvor du må besøke kundene deres.
Panel driver statistikk hvor du mottar ca. 1-2 ganger i måneden både interessante og uinteressante undersøkelser.

Aldri stol på noen selv om det skrytes en masse av de eller det finnes eksempler på brukere som har tjent en masse penger, pass også på at du leser reglement grundig og sjekker enda mer grundig hvordan de behandler personopplysninger. En trenger aldri gi innformasjon eller svare på undersøkelser en egentlig ikke vil svare på.

Og husk: det er ikke noe særlig stort å tjene uansett hva noen påstår.

Lykke til Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Makky
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mai 2005
Innlegg: 12

Rykte: 23.6Rykte: 23.6


Onsdag 30 November 2005, 19:56
Svar med Sitat
Enig at det er mange useriøse aktører på dette området.

Men det er også veldig dumt å "ta alle over en kam".
12DP, som jeg postet om tidligere er en aktør som har vært på markedet i over 1 år, og hos dem kan man faktisk tjene en del kroner.
Hvor mye og hvor fort man vil tjene den såkalte "maksimumbeløpet" avhenger hvor mye du investerer.

Alle slike selskaper har et risiko-opplegg. Hvis færre og færre brukere investerer, er det fort gjort at det hele går i vasken og man taper pengene sine. Hvis man investerer med fornuft, og ikke alt man eier på en gang, så har man muligheten der.
Skaffer man seg litt informasjon om selskapet og sjekker hva medlemmene faktisk sier, så er ikke dette mer risky enn å prøve seg ut på aksjemarkedet.

Personlig synes jeg directmedia, som du viser til er helt bortkastet. Det tar 2-3 år før man når opp til minimumsgrensa på 300,-. Den tiden, da de hadde prosentvis inntjening på de du vervet, var det mulig å komme opp i summen, men nå er det bare idiotisk.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Onsdag 30 November 2005, 20:02
Svar med Sitat
Enig med makky, directmedia er dritdårlig har vert medlem dritlenge men har bare tjent 5-6kr
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Jul i skomakergaten
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Apr 2005
Innlegg: 216

Rykte: 29.6Rykte: 29.6Rykte: 29.6


Onsdag 30 November 2005, 20:23
Svar med Sitat
Sa ingenting om at en tjener raskt penger hos DirectMedia,
som jeg skrev:
Sitat:
Er du derimot medlem over *lang* tid eller er et *veldig* aktivt medlem så kan du (hvis selskapet er seriøst) tjene en liten fortjeneste for det du har foretatt deg.


Er bare så utrolig dritt lei av folk som skal forsøke å lure til seg uerfarne brukere, for det er det det som oftest handler om - ren luring.

Har vært medlem i utallige selskaper så vet av egen erfaring at det aller meste er sprøyt. En del av de "virker" men et mikroskopisk antall av de virker.
Med det så mener jeg det at de fleste gir brukeren et falskt inntrykk av at han eller hun kan tjene store summer, og kan slutte med alt som har med å tjene penger på andre normale måter.
Tro meg, jeg er ikke den som fort gir opp når jeg har bestemt meg for noe. Og ut av all den bortkastede tiden som har vært til fortjeneste for selskapene så har jeg kommet frem til at DirectMedia og Panel var de to som scoret høyest, som er min egen personlige mening. Kan godt være at andre har en annen oppfatning av Direct Media.

Jeg vet selv hvor fristende det kan virke og at en lett kan bli overbevist om at hvis en bare verver nok nye medlemmer så skal en kunne tjene en del. Så kan på en måte skjønne enkelte brukere her som sender ut vervelinker i hutt og pine og skryter over at de har tjent penger, men kan nesten garantere at 98% av den reklamen er kun et desperat forsøk på å faktisk tjene noe som en aldri har tjent.
Men de vil alle, eller i hvertfall nesten alle, oppdage etter en tid det samme som meg.

F.eks. så spurte vedkommende om hvem som betaler eller ikke og så kommer det både vervelinker og "jeg-har-tjent-penger!!-skryting", det går da i det minste an å fortelle personen sannheten enn å forsøke å lure til seg nye medlemmer.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Onsdag 30 November 2005, 20:25
Svar med Sitat
Ok, men hvor lenge har du vert medlem, og hvor mye har du tjent?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Makky
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mai 2005
Innlegg: 12

Rykte: 23.6Rykte: 23.6


Onsdag 30 November 2005, 20:35
Svar med Sitat
Registrert: Mon 19. May 2003 05:29
Sum fortjeneste: 161,50 kr

Så det sier seg selv at dette ikke lønner seg
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
djrack
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Jun 2005
Innlegg: 234

Rykte: 30.9Rykte: 30.9Rykte: 30.9


Torsdag 01 Desember 2005, 14:28
Svar med Sitat
Jeg har vært medlem i 12DailyPro i litt mer en en måned, og jeg har tjent snart 3000NOK Wink!
Jeg fikk $100 av en god venn som jeg skulle investere (under ham Razz), og nå har jeg snart 3000nok.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Torsdag 01 Desember 2005, 21:31
Svar med Sitat
Makky skrev:
Registrert: Mon 19. May 2003 05:29
Sum fortjeneste: 161,50 kr

Så det sier seg selv at dette ikke lønner seg


Oj
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Kakarot
Supergjerrigknark


Ble Medlem: 22 Nov 2005
Innlegg: 1247
Bosted: Bergen
Rykte: 88.1Rykte: 88.1
stemmer: 9


Torsdag 01 Desember 2005, 21:32
Svar med Sitat
djrack skrev:
Jeg har vært medlem i 12DailyPro i litt mer en en måned, og jeg har tjent snart 3000NOK Wink!
Jeg fikk $100 av en god venn som jeg skulle investere (under ham Razz), og nå har jeg snart 3000nok.

Har du prøvd å få utbetalt pengene?
Det funker sikkert ikke.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
djrack
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Jun 2005
Innlegg: 234

Rykte: 30.9Rykte: 30.9Rykte: 30.9


Fredag 02 Desember 2005, 6:12
Svar med Sitat
Hva handler denne tråden om da?? DET burde du kanskje finne ut først.
Jo nettop, det handler jo nettop om hvem jeg har FÅTT utbetaling fra!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24