Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Vareprøver - tips og kommentarer -> Haribo

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Fredag 05 August 2005, 6:29
Svar med Sitat
ole_idole skrev:
når søstra mi tigga til haribo skrev hun midt i meldingen: ps: liker de små godteriposene deres veeeeeldig godt. hint, hint. så nå venter jeg spent på og få høre om hu fikk no ekstra:D


Det er viktig å ikke bli for entusiastisk også da;=)

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mr-gjerrig
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 05 Aug 2005
Innlegg: 16

Rykte: 21.2Rykte: 21.2


Fredag 05 August 2005, 8:57
Svar med Sitat
hvor lang tid tar det før man får tingene fra Haribo?
Jeg sendte for to dager siden.

_________________
Jan Fredrik, verdens største gjerrigknark!!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Fredag 05 August 2005, 9:03
Svar med Sitat
mr-gjerrig skrev:
hvor lang tid tar det før man får tingene fra Haribo?
Jeg sendte for to dager siden.


Da er de nok i postkassen i dag , eller evt. i morgen på godtedagen cheers bigsmurf drunken

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
ole_idole
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Mar 2005
Innlegg: 386

Rykte: 40.5Rykte: 40.5Rykte: 40.5Rykte: 40.5


Fredag 05 August 2005, 9:27
Svar med Sitat
det er bare og vente. jeg får tiggepost ver dag. men vet ikke fra hvem. tigga så mye en dag. tigga hele dagen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Fredag 05 August 2005, 9:28
Svar med Sitat
ole_idole skrev:
det er bare og vente. jeg får tiggepost ver dag. men vet ikke fra hvem. tigga så mye en dag. tigga hele dagen

Er ofte lurt å huske hvem man sender til også da, eller de som f.eks sier de ikke har foreløpig, men får senere etc. I tillegg så skal det opplyses om at mange firmaer har arkiv-systemer for akkurat dette så det nytter ikke å sende ofte til samme firma for å få mere over kort tid.

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Fredag 05 August 2005, 9:35
Svar med Sitat
Det er lurt å reggistrere slik informasjon i excel for eksempel, dato du sender, dato du motar svar, dato du får pakke. Det gjør jeg Smile

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
ole_idole
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Mar 2005
Innlegg: 386

Rykte: 40.5Rykte: 40.5Rykte: 40.5Rykte: 40.5


Fredag 05 August 2005, 9:51
Svar med Sitat
jeg har allerede tigga til alle:P
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Jul i skomakergaten
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Apr 2005
Innlegg: 216

Rykte: 29.6Rykte: 29.6Rykte: 29.6


Fredag 12 August 2005, 22:20
Svar med Sitat
Runar_Brataas skrev:
I tillegg så skal det opplyses om at mange firmaer har arkiv-systemer for akkurat dette så det nytter ikke å sende ofte til samme firma for å få mere over kort tid.


Bare bruk forskjellige navn, dikt opp navn og bruk din egen adresse ..fungerer utmerket hal:
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Lørdag 13 August 2005, 2:17
Svar med Sitat
Jul i skomakergaten skrev:
Runar_Brataas skrev:
I tillegg så skal det opplyses om at mange firmaer har arkiv-systemer for akkurat dette så det nytter ikke å sende ofte til samme firma for å få mere over kort tid.


Bare bruk forskjellige navn, dikt opp navn og bruk din egen adresse ..fungerer utmerket hal:


OK, jeg klarer ikke å holde kjeft lenger..
Jeg ser at mange her driver med denne såkalte mail-tiggingen. Jeg har ikke falt for dette konseptet, og vil nok neppe gjøre det i fremtiden. Om dere sender mail til firmaer og tigger etter å få tilsendt saker og ting, skal ikke jeg
si noe på det. Men hvis dere i tillegg dikter opp falske navn for å sende tiggermail til samme firma mange ganger, da mener jeg at dere går fra å være gjerrigknarker til utakknemlige snyltere.

Jeg har tidligere i tråden vist til Gjerrigknarkens sticky-tråd : ADVARSEL TIL MAILTIGGERE, og nå føler jeg for å vise til den igjen: http://www.gjerrigforum.com/viewtopic.php?t=240

Det blir dumt hvis de grådige skal ødelegge for de gjerrige. (BTW: grådig og gjerrig, kan virke som to ord i slekt, men det er langt i fra tilfelle!)

scratch
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Lørdag 13 August 2005, 9:19
Svar med Sitat
Jeg er ikke grådig, men benytter sjansen til å få litt gratis snop når annledningen byr seg. Politiske partier bryr jeg meg ikke om, jeg stemmer blankt uansett, jeg liker dem ikke.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Lørdag 13 August 2005, 11:24
Svar med Sitat
mail_man skrev:
Jeg er ikke grådig, men benytter sjansen til å få litt gratis snop når annledningen byr seg. Politiske partier bryr jeg meg ikke om, jeg stemmer blankt uansett, jeg liker dem ikke.


Nei, du er sikkert ikke grådig. Trodde poenget mitt kom klart frem. Tigg så mye dere vil. Jeg vil ikke kalle noen for hverken grådig eller utakkmenlig før de sender mange tiggermail med falske navn til samme firma for å få mer. Er du ikke enig?

Om politiske partier: Stemmer du blankt, stemmer du på det partiet som får flest stemmer. Du må ikke like noen partier, men det er vel noen du liker mer enn andre!?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Jul i skomakergaten
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Apr 2005
Innlegg: 216

Rykte: 29.6Rykte: 29.6Rykte: 29.6


Onsdag 17 August 2005, 9:26
Svar med Sitat
Tror ikke man trenger å være så redd for grådige folk, det vil være begrenset for hvor mange ganger de gidder å sende inn til et og samme firma. Personlig så sender jeg ikke tiggermail lengre, blir for dumt ettersom man kun får tull som nøkkelringer, viskelær, kulepenn o. l.

mail_man skrev:
Politiske partier bryr jeg meg ikke om, jeg stemmer blankt uansett, jeg liker dem ikke.


frozk skrev:
Om politiske partier: Stemmer du blankt, stemmer du på det partiet som får flest stemmer. Du må ikke like noen partier, men det er vel noen du liker mer enn andre!?


Og om man ikke liker noen av partiene vet man mest sannsynlig ikke alt hva hvert parti står for og ikke står for, det betyr ikke at man ikke har peiling på politikk - kun at man ikke har interesse for politiske partier.
Da e det mye bedre å ikke stemme, så slipper man og lage "falske" stemmer - stemmer som kun tar til sikte hva andre stemmer eller hva mar hørt er lurt å stemme. Noen som kan nevne èn politiker som ikke har løyet om noe?
Nei, tenkte meg det - de lover og lyger som det heter. De gjør ikke jobben sin godt nok og hva skal til for å gjøre jobben bra nok? ..å holde det man lover eller å ikke love mer enn det man vet en kan holde kanskje..
Det e én av grunnene til at ikke jeg stemmer heller, håper folk snart kan respektere at mange ikke ønsker å stemme og at de alle har en grunn for det - så slipper man at folk skal grave og spørre for å få personer som ikke ønsker å stemme til å stemme likevel.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
PHdZ
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 03 Sep 2005
Innlegg: 17
Bosted: Strandvik
Rykte: 20.3Rykte: 20.3


Torsdag 08 September 2005, 19:36
Svar med Sitat
Fekk pakke fra Haribo idag to dager etter att eg sendte mail. Blei litt skufa, det var nemleg berre ein litten smaksprøve og et klistremerke med i love (hjerte) haribo. Det fulgte og med eit brev der det stod att dei fikk slike brev kvar dag og kunne ikkje gje al verden men dei håpte at eg likte smaksprøve.

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Fredag 09 September 2005, 20:44
Svar med Sitat
jeg skriver heller ikke særlig med tiggemailer. Har skrevet noen i det siste der jeg har spurt etter reklamepenner, men alt det andre (i mine øyne) tullet blir bare liggende å flyte. Kulepenner bruker jeg. Har skrevet til kosmetikkfirma og fått prøve på produkt som jeg ikke har prøvd og ikke får tak i her jeg bor. Fikk en full pakke Smile Jeg har som prinsipp og ikke tigge bare for å tigge, må være noe jeg har bruk for...

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
PHdZ
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 03 Sep 2005
Innlegg: 17
Bosted: Strandvik
Rykte: 20.3Rykte: 20.3


Lørdag 10 September 2005, 17:40
Svar med Sitat
Eg begynnte å tigge i håp om å få smaksprøver men hitil har eg kun fått drops av høyre og senterpartiet.

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24