Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> mail man

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
 mail man
Av Innlegg
stian_1982
Gjest







Lørdag 09 April 2005, 18:38
Svar med Sitat
fælt så hyggelig person du er. Så ett tidligere innlegg der du ble kritisert, og jeg skriver under på dette. Hvem f....tror du du er??????
Pga deg har jeg herved besluttet å droppe denne siden ifremtiden og har dermed bestemt meg for å satse på de danske sidene, DER FØLER JEG MEG IALLEFALL VELKOMMEN.
Vet at dette innlegget kommer til å bli sensurert, er jo mail man vi snakker om her. Råder mail man til å slutte å kommentere hva folk gjør feil og heller flytte innleggene til der de hører hjemme.
Og vips takket være mail man sier jeg nå takk for meg.

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Lørdag 09 April 2005, 20:04
Svar med Sitat
Hæ?

Føler at jeg får litt urimilig kritikk av deg. Jeg kom med noen vennlige vink til deg og sa at du posta i feil forum. Jeg har INGEN myndighet til å flytte tråder fra forumet du postet i. Har du noe imot meg setter jeg pris på at du er saklig. Jeg tar meg rett og slett ikke nær av slik usaklig kritisering som attpåtil ikke er basert på de grunnleggende faktaene rundt saken heller.

Jeg prøver å være mer vennlig etter at et medlem trakk seg fra forumet. Medlemet jeg henviser til hadde en slik atferd at jeg personlig ikke kan si at jeg vurderer det som noe stort tap kunskaps messig.

Jeg håper misforståelsen er oppklart. Forøvrig synes jeg det er på sin plass med en unskyldning for denne urimilige kritikken.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Søndag 10 April 2005, 19:45
Svar med Sitat
Tror den kritikken stian_1982 hendviste til var fra meg. Jeg nevnte at du kunne flytte emnene som var postet feil, at det ikke var nødvendig å komentere hver eneste feil. MEN jeg skrev også at jeg synes du gjør en bra jobb eller, tar kansje oppgaven som moderator litt vel alvorlig til tider, men du er tydelig og vi vet hva du forventer.

Jeg må jo si til stian_1982 at å slutte å bruke siden pga et annet medlems meninger og måter å utttrykke det på er overdriving.

Mail_man, prøv å ta det litt mer med ro. Ikke steng emner i hist og pist, og prøv ikke å komentere alle feil (heller ta kontakt med noen som kan gjøre med det). MEN ikke la krittiken fra stian_1982 gå altfor dypt.

stian_1982, Kanskje du burde vurdere PM neste gang?!

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Søndag 10 April 2005, 19:54
Svar med Sitat
Kloke ord fra deg myrna_d, og jeg tror vi avslutter med det.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Side 1 av 1 Alle klokkeslett er CET (Europa)


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24