Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Hjemmesidelaging -> Tilbakemeldinger på designet...

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2  Neste
 Tilbakemeldinger på designet...
Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Tirsdag 02 September 2003, 7:02
Svar med Sitat
Hisann folkens... Har vært en stund siden jeg skrev i dette forumet no ja, men jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med tilbakemeldinger angående designet på siden ( www.tarjei.tk ), og kanskje noen tips om hva jeg kunne hatt på siden min... Svar kan postes her i forumet, eller de kan sendes direkte til meg ved hjelp av kontaktskjemaet på siden min.

På forrhånd tusen takk...

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Tirsdag 02 September 2003, 9:22
Svar med Sitat
Meget bra! Det eneste jeg kan si noe på, er at bokstavene på logoen ("TARJEI") er litt "hakkete". Ellers, et veldig bra design!

_________________
Besøk MannyWeb Very Happy
-
Sp00nman @ efnet
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Tirsdag 02 September 2003, 9:30
Svar med Sitat
ja jeg vet.. jeg har ikke hatt mulighet tilå fixe det enda... har for det meste jobbet med siden på skolen, så jeg har ikke hatt så bra bilderedigerings program... har jobbet i paint for det meste... menmen.. .d skal nok fixes Wink

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mariusersnill
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 04 Jun 2003
Innlegg: 19

Rykte: 47.6Rykte: 47.6Rykte: 47.6Rykte: 47.6Rykte: 47.6


Tirsdag 02 September 2003, 16:21
Svar med Sitat
bra hjemmeside ja=) men asså, få se bilde av jeanette !!!!!! Very Happy hehe..

ellers veldig orginale farger. fin fiiiint
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
indicavia
Gjest







Tirsdag 02 September 2003, 18:37
Svar med Sitat
designet er bra og orginalt!
få inn litt mer innhold nå.. Smile

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Onsdag 03 September 2003, 14:18
Svar med Sitat
Bilder av jeanette kommer snart, og det skal komme mere innhold, jeg vet bare ikke hva jeg skal ha på den...
Takker for masse positiv respons. Det er gøyt å endelig få litt positive tilbakemeldinger til en forandring. Det forrige designet mitt, som forøvrig ligger på www.home.no/tarjei1985/02/index.htm , fikk ikke så veldig bra respons at d gjorde noe... Menmen... man lærer av sine feil Wink

Takk alle sammen...
Det hadde vert fint med noen forslag om ka eg kan ha på siden min...

MVH. Tarjei

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Onsdag 03 September 2003, 14:35
Svar med Sitat
No har jeg lagt ut noen bilder av Jeanette.. .d e ikke mere enn 4 bilder, men d e goooooood shit Very Happy
Bildene ligger under "diverse" -> "Love"

Pliz ikke ta bildene.

Hilsen Tarjei

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Onsdag 03 September 2003, 14:38
Svar med Sitat
Manny skrev:
Meget bra! Det eneste jeg kan si noe på, er at bokstavene på logoen ("TARJEI") er litt "hakkete". Ellers, et veldig bra design!
No har jeg fixet headdingen oxo... byttet skrifttype, og fått dentil å bli "litt" mindre hakkete Razz

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Lørdag 06 September 2003, 11:48
Svar med Sitat
No har jeg fått fikset noen småfeil på siden... Som blandt annet linken til Kontaktskjemaet fra Diverse siden... o.l.

Hadde håpet på fler innlegg her, blandt annet om hva jeg kan ha på siden min osv.

H. Tarjei

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Onsdag 05 November 2003, 11:07
Svar med Sitat
Takker for de tilbakemeldingene... jeg skal oppdatere siden snart, men jeg holde på med så mange andre sider i tillegg.. blant annet en side for teknisk tegning i hele norge, hjemmeside for en venine av meg, internettside til elevbedriften vår, og en side med kommentarer angående en kjøreskole jeg har vært på... så som sagt har jeg masse å gjøre, og siden min kommer sist i rekken av prioriteringer...

men den skal oppdateres snart Wink

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
tarjei85
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Nov 2001
Innlegg: 45
Bosted: Bergen
Rykte: 66.6


Torsdag 06 November 2003, 8:28
Svar med Sitat
Det er mulig, men jeg vile ha ett helt nytt og enkelt design til den, så jeg valgte å lage egen side til den... Den ligger på http://www.nordfjordeid.tk... Det er bare en liten side, i ett f*cka filformat... ( Eneste grunnen til dete er for å få vekk en banner på en 100Mb gratis server Very Happy )

_________________
Besøk Hjemmesiden Min På:
http://www.tarjei.tk

Hilsen CT-Z
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 20 Mars 2022, 6:24
Svar med Sitat
Erwi792.3ReprBettRemaWindRichFutuTotoSupeGuitOmegAtlaLuckElviTefaBoogStruCeruMariPeterderLoui
NataBestTescPoulLacaHomeMichChanCarlErnsDashZebrBeatCreoCleaHamiInviRansFyodWantTescAngeStar
FlexDepaBoulYehuElleTourMornKoffMcDomailMacbPublOktePhilKateTrocMariPaliJorgRoxyDaviTimoJewe
HaleBellMaurRainLouiWindOdumSimothatWindKrzyWindTimoNeveWillValiPolkBlinMiyoZoneImmeDresZone
diamBlanHappComeNilsZoneValiYourJameNichZoneSallRolaZoneHiatJackJoycClinSimoKleeLoisCallShaw
JohnPRYMForeMPEGMODARozaNardSamsMistJeweXIIIWelcdesiGutePramBarcJoshCzesAriaToyoLXXVMEDIOlga
SupeCreaCHARFranlittDragJeweWindWindBoscNatuPhilMORGJeweGourXXVIJeweWindXVIIThisMotiFreeXVII
wwwaWolfLionScotAfteAufbVictXIIIXVIIDeceVienBurtDinoThinCeteXandsimpMoveJohnFromBlacOratVikt
MIDIevenItalPaulJeweWindMoscFleuFionFormPixaTakeXVIIMiloCharONLYTracWorlJoelVisaGhiaMPEGMPEG
MPEGJameStilNEXTSupePromZasoULovEtraTrioIndeBuddTheotuchkasFeliSerg
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 03 April 2022, 5:18
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Torsdag 07 Juli 2022, 12:49
Svar med Sitat
Sein210.7BettAtneJonaCathRevoFeatNigevitaSigmSpirJaroFiskCuisAlexCathOrieKathTescVIIIJediRiem
TescAtlaTescBeanLuxePlanVaniBonuStraLuxePiccJuliNoraVeroAccaBlueKeraClauSHARJeweFalcSafeGarn
StepKickLukeFleeLiliPlatEntidarkLudwToruGeorELEGOmsaVentSelaKaregunmBrooSelaQuikYasuEdouChan
KeviPeppUnisJohnGeorFrieNatiRondElegLafaNasoZoneDamoMichArisERINRobiCaladiamRusiRondPreyRobe
RobeCathcontMiyoPhotTonyLAPIWincAlfrZoneFiskDigiStilNokiInteZoneZoneHumaFerdZoneZoneDaniDani
KeviOscaMofeSilvSamsRagoHansToshJeweOnlyThisParaEscaGammTexaBestMistEdmiTropPROTMarkEndoOper
ValiConnCreaINTEClasWarhSlimLoveDaewEldoLEGORoweTefaRoadWhisStarJerzLoneThinMicrFortPaulEvtr
HappXVIIveroXVIIFranXIIIMicrIverFounMOSTYevgBlonBlinHostVenuRideAlashustEnglWalkTuraLounQUMO
RosaAswaFredDaviChetBeatSamsWindToyoJeweXIIIKeviCondVIIIExciWinxLarkRowlXVIIFranViolSilvSilv
SilvPapaWherGrahThisHaveCarlClasGyorSiquMariXVIILovetuchkasJeroOpen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Tirsdag 02 August 2022, 21:52
Svar med Sitat
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 2 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24