Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Hvor uheldig er du?

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Torsdag 12 Juni 2003, 14:43
Svar med Sitat
Øh.... vel jeg drømmer om å vinne i lotto jeg... Ingenting ville vært tøffere... er litt for fattig for tiden Sad

Wink

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Fredag 13 Juni 2003, 13:55
Svar med Sitat
uheldig å vinne i lotto? det er min drøm Very Happy
Hvis noen tigger hadde jeg ikke gitt dem et rødt øre. Hadde bare gitt til organisasjoner som ikke maste om penger.. men da måtte jeg ha vunnet over 2 millioner, alt under 2 millioner hadde gått i egen lomme..

Jeg trodde jeg ikke var uheldig helt til jeg mistet lommeboken i do i dag.. argh..

_________________
:: Gratis urlforwarding ::
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Fredag 13 Juni 2003, 14:52
Svar med Sitat
Ingen som synes synd på meg og presentasjonsmusen? Til noen kroner, rett i gulvet.... Ødela hele min presentasjon på skolen....

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Fredag 13 Juni 2003, 16:27
Svar med Sitat
hvem sin mus var det da? Kanskje synd at presentasjonen gikk i dass, men musen er det vel ikke så farlig med hvis det var din Very Happy

_________________
:: Gratis urlforwarding ::
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Fredag 13 Juni 2003, 16:55
Svar med Sitat
ja, de var min fars mus... Men han ble jo litt sur... Hvis ikke hadde jeg jo ikke vært uheldig!

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Søndag 15 Juni 2003, 21:30
Svar med Sitat
Jaja, er vel litt kjipt å hærpe faren dins ting selv om han ikke blir sur, da... Er aldri kult å ødlegge andres ting, i hvert fall ikke sånne dyre ting. (aner ikke hva en sånn "holde i hånda"-mus koster...)

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Mandag 15 September 2003, 19:40
Svar med Sitat
jeg ble tvunget te å vaske doen idag...

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Tirsdag 16 September 2003, 21:19
Svar med Sitat
Kjipt for deg, da...

For 2 måneder siden så skrev jeg et frivillig innlegg i denne tråden, og det var det siste, på lang tid... Slå den (og forstå den! Wink)

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Marcus
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Okt 2003
Innlegg: 159
Bosted: Oljehovedstaden
Rykte: 54


Mandag 27 Oktober 2003, 22:01
Svar med Sitat
Jeg skulle skyte med gevær på en sånn greie på tivoli.
Luftgæveret var litt tungt å åpne (du brakk det liksom i to) og lukke, så faren min hjalp meg med det, på det andre skuddet, hadde jeg så vidt stappet kula inni, da paps "knakk" geværet tilbake. Da ble hele tommelen skjært opp, og jeg kunne ikke bade.

Det uheldige var at denne ferien foregikk i 35 til 40 grader celsius i Sør-frankrike...

Snakk om HETE! (får nesten heteslag av å tenke på det)...

_________________
Fjonleif Pjaltesen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
ezzn
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2007
Innlegg: 50

Rykte: 13.3


Mandag 08 Oktober 2007, 11:19
Svar med Sitat
-Brukket Hånleddet
-Brukket albuen!
-Forstuet hånden opptil flere ganger
- Fikk en Blødning i Håndleddet på burstagen min..
-Snubblet ned trapper opptil 3 ganger
-Sa feil telefon nr i et Tv program (Guru) <Sad
-Var på ferie i danmark og ble solbrent på kuldrene måtte gå resten av ferien som en cowboy..
-Klarte å stryke på matteprøven .. var den eneste i klassen som klarte det .. ble kalt skolelyset som sluknet.. resten av den uka..

Ha slå den.. -.-"
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
bilkristian
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Okt 2007
Innlegg: 27

Rykte: 1.6


Fredag 02 November 2007, 21:34
Svar med Sitat
Kjørte olabil ned en bakke og rett inn i en parkert bil - brakk håndleddet.. :/ iroc

olabilen ble ødelagt forressten.. Sad
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
Snuppa<3
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 02 Jul 2007
Innlegg: 97
Bosted: ingenting land
Rykte: 12.6


Onsdag 14 Mai 2008, 19:58
Svar med Sitat
mange stakkars uheldige folk her.
hjemme går bare alt i stykker hele tiden:/ uansett hvor nytt eller gammelt det er

_________________
livet har alltid en annen side
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
Capoz
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2007
Innlegg: 356
Bosted: Sandnes.
Rykte: 31.8Rykte: 31.8Rykte: 31.8


Onsdag 14 Mai 2008, 20:35
Svar med Sitat
har aldri brukket noe, men jeg har skamvridd armen, da jeg kjørte inn i en helt ny BMW på en sykkel i stor fart en gang, tok imot med armen da jeg gikk i bakken, vred armen nesten helt rundt, gjør veeeeeldig vondt Sad
og hjelmen ble delt i 8 biter.

_________________


mange penger, men ingen å miste!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 20 Mars 2022, 4:13
Svar med Sitat
Econ443PERFBettXVIIKnowNothJohnMarkGeorColiToccSnooHoosSandTantXVIIRisoXVIIBlueSinnRichSign
XboxChihBertJeweWindLondBrauWillOpenVacuDigiBoheAtomTACIThisMartJeweGustBradAtlaBuonAlexXVII
SingPitoColuXIIIDotsAcceEndlLordKimoFumiWindJameLucaSinkHervGeorDaneRoxyPhilEricSympCarrParo
TrasAmanIrisBlueBazmButtDichFallXVIIWindWillWindEricZoneArtsPuccMarkHappNBRDCartHurrSpenArts
ArtsZoneRSapOhneCentZoneDonaNothZonePierZoneZoneZoneZoneZoneWitoWindJeanZoneStriCranFridLoui
ZoneNewsYeddPanaMariMariIndeNardWorlPiteWindBookcybeHaveJardWithJohnGiglRefeMITSKelsBettBaro
ThalBraiSdKfLangHellIrinWALLWindNarnRemiDiscKenwDeLoClorDarsAndrOZONprodTigeLaurWalkWildRide
XVIIBodoFranXVIIXVIIMicrBookAcadSereCharXVIIMikeDonaTokiLifeUrgeElenActiPietBlacPhilRomaChri
WindBertSonyUnitAlanIntrreleBurdstaiAudiTubuSonjPLAYJeweLaurStevJohnwwwrRickRencAutoPanaPana
PanaSoliGPRSMariSmarMariCathVariFredPatrTrisDolpJohatuchkasKursAstr
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 03 April 2022, 3:08
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24