Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Bruk av internett -> Hvordan få fart på TRADEDOUBLER og HJEMMESIDEN din!!

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Hvordan få fart på TRADEDOUBLER og HJEMMESIDEN din!!
Av Innlegg
Golthar
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Mai 2002
Innlegg: 9

Rykte: 59.8


Mandag 29 Juli 2002, 13:18
Svar med Sitat
Hvis det ENDA er noen av dere som ikke vet hva en SAFELIST er har dere sjangsen til å finne det ut nå...

En safelist er en måte DU kan sende ut alt fra 10000 til 100000 email hver dag.. noen av de største safelistene reklamerer for at du kan sende ut Email til 2.5millioner forskjellige personer i mnd.

Mange lurer på om dette er spam,det er jo for godt til å være sant....nei det er ikke spam,har du laget en hotmail konto noen gang?husker du at du måtte krysse av for hobbyer og interesser så du kunne mota reklame email for de ulike temaene?
Det er dette det hele går ut på,selskaper kjøper opp GIGANTISKE mail lister fra feks hotmail yahoo osv og selger medlemskap til folk som vil bruke listene til å reklamere med.

Det å bruke safelister er den mest effektive måten du kan reklamere på nettet akkurat nå..du kan reklamere for hjemme siden din,prod.du selger osv. BARE IKKE reklame for sex.

Men hvis dere skal bli med i en safelist er det et par ting dere bør huske på:

-Gratis safelister er egentlig bortkasta du når kanskje 20-30 personer i måneden og hva hjelper vel det?

-Usæriøse Safelister, disse er vanskelig å oppdage før du allerede har blitt medlem og betalt men et eks er:

101MEMBERSITETRAFFIC denne safelisten bør du ungå de har ikke kunde support og bryr seg svært lite om kundene sine etter de først har betalt medlemskapet sitt.

Her er en god Safelist som er seriøs på ALLE måter:

http://hop.clickbank.net/?golthar/e2success

Betal og bli medlem her så får du fart på besøkstallene til siden din med en gang,og selger du et produkt,eller hva som helst annet du prøver å tjene penger på..når du først begynner å sende ut mail vil salgene eksplodere i forhold til hva du er vant til..

Bare et råd:

Når du sender ut mail..ikke skriv "bli rik på en dag" "Verdens Kuleste hjemme side" osv vær litt kreativ når du skriver subjectet så folk fatter interessen formailen din

Altså dette er en god safelist som jeg anbefaler:

http://hop.clickbank.net/?golthar/e2success

Etter at du har brukt denne safelisten kommer du ikke til å gidde/ha behov for å reklamere på noen annen måte Wink

PS.Når du blir medlem betaler du for LIVSTIDSMEDLEMSKAP du netaler 250kr EN GANG og kan sende ut mail hver dag resten av livet. Very Happy

PPS. Her er enda en link jeg går god for:

http://infinitypayline.com/agents7/golthar.htm

Også her har de GLIMRENDE kunde support hvis du har et problem hjelper de deg med EN GANG.Du får tilgang til 5 safelists

Disse to stedene er DE ENESTE jeg kan gå god får skal dere joine andre safelists spør folk og sjekk om det er SERIØSE lister dere blir medlemmer av,det er for mange useriøse aktører når det gjelder Safelists


Sist endret av Golthar den Mandag 29 Juli 2002, 14:44, endret 1 gang
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
TNT
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 06 Jul 2002
Innlegg: 923
Bosted: Oslo, the big city!
Rykte: 78.8Rykte: 78.8


Mandag 29 Juli 2002, 13:21
Svar med Sitat
Kan du sende meg en sånn safelist, golthar?

_________________
http://www.z-nett.net
http://forum.z-nett.net
http://outwar.z-nett.net
http://spill.z-nett.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Golthar
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Mai 2002
Innlegg: 9

Rykte: 59.8


Mandag 29 Juli 2002, 14:39
Svar med Sitat
Du har linken, man må betale medlemskapet for å sende mail sorry.

Du betaler for livstidsmedlemskap så det er verdt de få kronene du betaler
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
torgeir
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Feb 2002
Innlegg: 329
Bosted: Norge
Rykte: 70.5


Mandag 29 Juli 2002, 15:26
Svar med Sitat
hva søren har dette med hjemmeside og tradedoubler å gjøre?

_________________
Basketball is life... The rest is just details!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
Golthar
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Mai 2002
Innlegg: 9

Rykte: 59.8


Mandag 29 Juli 2002, 16:19
Svar med Sitat
oki hvis du legger to og to sammen........eerheem

Oki her får du det inn med teskjeer:

Hvis du har muligheten til å sende ut 2.5 millioner mail i måneden hvor du reklamerer for hjemme siden din..så har det kanskje en EFFEKT på hvor mange som klikker på bannerene din også?

Og har du et produkt eller system du selger kan det vel også hende at det å sende ut så mange mail hvor du reklamerer for DITT system DITT produkt DIN hjemmeside har invirkning på salgstallene /besøk på hjemme siden?

Er det virkelig så komplisert? Surprised

Håper dette var til hjelp OG HUSK neste gang du skal åpne en flaske brus eller et syltetøy glass Skru MOT sola Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Vegard
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 678
Bosted: Molde
Rykte: 87.3Rykte: 87.3


Mandag 05 August 2002, 22:44
Svar med Sitat
***hint: kanskje u burde endre emne?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
PostmanPetter
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mar 2002
Innlegg: 25

Rykte: 62.4


Torsdag 08 August 2002, 12:38
Svar med Sitat
Endre tema? Rolling Eyes hvorfor det?

Det er jo en kjent sak at safelister er det som virkelig gjør at folk får treff på hjemme sidene sine og tjener penger....TRODDE du at folk som tjener flere tusen på sidene sine bare har bedt venner og familie besøke siden sin og så har det gått av seg selv??

Det er bare en ting som hjelper hvis du SERIØST vil tjene penger på siden din: REKLAME REKLAME REKLAME Rolling Eyes

Join linken begynn å send ut bulkmail så ser du hva jeg mener
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Vegard
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 678
Bosted: Molde
Rykte: 87.3Rykte: 87.3


Torsdag 08 August 2002, 12:58
Svar med Sitat
OK. Men hvis jeg plutselig var blitt interesert, kanskje jeg virkelig er det?.
Hvordan skulle jeg betale som er 15 år, betaling er jo kun tilatt med kredittkort.

Skulle jeg gå til foreldrene mine og si: Kan jeg låne kredittkortene deres for å betale 29,90$ til et utenlandsk internettselskap.

Tror jeg hadde fått nei der ja.

Men hvis de hadde godtatt bankkort, da ville jeg nok gjort det
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
PostmanPetter
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mar 2002
Innlegg: 25

Rykte: 62.4


Fredag 09 August 2002, 12:25
Svar med Sitat
Sant nok, det blir kanskje litt vanskelig når man ikke har visa.... Confused

Det er Veldig synd,men slik er det bare.

Man tjener pengene man betalte ganske raskt inn igjen da,som MEDLEM av safelisten e2succes får man 75% for hvert medlem man verver..20$ det er den beste avkastningen på nettet tror jeg..men som sagt 75% er som medlem 50% hvis ikke.

Bare et tips hvis du mellder deg inn en gang(ta vare på linken) VÆR KREATIV når du skriver subject på mailen...Er ingen som gidder å bry seg om en mail som har subject:BLI RIK I EN FEI eller TJEN 10000 I MND GARANTERT!!! Finn på subject som gjør folk nyskjerrige det har heldigvis jeg klart Wink 'Har solgt medlemmskap til denne safelisten og andre for over 250$ Er en sjekk på vei på 250$ nå fra clickbank.

Hvis du melder deg inn engang skal jeg fortelle deg hvilke safelister som er lettest å "selge"Verve folk inn i.

Lykke til
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Vegard
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 678
Bosted: Molde
Rykte: 87.3Rykte: 87.3


Fredag 09 August 2002, 12:29
Svar med Sitat
ok. Hvis jeg blir medlem skal jeg gå via linken og høre hvilken safelist det er enklest å verve folk i.

Høres litt interesant ut dette med safelister.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
PostmanPetter
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mar 2002
Innlegg: 25

Rykte: 62.4


Lørdag 10 August 2002, 9:21
Svar med Sitat
ja safelister er definitivt interesant...bare ikke mist motet hvis ikke du tjener penger første gangen du sender ut mail..jeg brukte en uke på å finne subject som virkelig fikk folk til å lese de mail jeg sendte ut.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Vegard
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 678
Bosted: Molde
Rykte: 87.3Rykte: 87.3


Lørdag 10 August 2002, 10:04
Svar med Sitat
får vente til jeg blir 18 om tre år da...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Zyp
Gjest







Søndag 11 August 2002, 17:48
Svar med Sitat
Jeg må vel vente fire år da Sad samme fan, må fixe noe innhold på sida først, ikke verdt å reklamere for en tom side...

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Lørdag 19 Mars 2022, 4:44
Svar med Sitat
Fami93.1PERFBettOrigXVIIGramShouMaryAlanHuggMonoBlueDancWindBlakSkyeHaroChriMySQHermKonsVict
ConrWestJohnMonsEnigHumiAlbeLepiDaviShanOnlyKremXVIIAXXIWotaRomaWestFlawGillTsunDeepPublPlan
AccaEdgaAbraRobeAnneBlurEmilAMapSpliQuikFallXIIIKinkSelaKrewJameAlicXVIIRussMickSisiIntrXVII
XIIICotoClicArisGlobNikiPlanLiliElegVentAlexMasaThisBlueZonePrelBeidBakuRobePersMessEricJust
ZoneTracBittZuckZoneZoneHenrZoneZoneRobeZoneZoneZoneEHINZoneZoneZoneZoneZoneZoneEnemZoneZone
ZoneWindBFilRitmAsfuFiorSamsCandDeweSamuJoseBookMicrOlmeChicHubeFlipLineCHERNISSLatvAtlaJazz
KeitMickBONUHarrJuniMispDirtwwwnWindWindCentBinaUnitMidnWhisLaurHappKareVenuLittIdolOnlyMary
DigiStraEducChriSatiChriXVIITracMarkHeinWeekVIIIPhenThiswwwmLastJaspeastChriKarlLoveHAIRHead
wwwbLittConaGeneJeweDigierstObseMIRAFyodDireDisnSonaJaneSilbFrieBrecUppeViolLindJohnRitmRitm
RitmMoveMakiIntrAdelCharCathFirePotoDigiXVIIJennStevtuchkasMayaRaza
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Lørdag 02 April 2022, 3:04
Svar med Sitat
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтинфоÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтtuchkasÑайтÑайт
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24