Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> GYM

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Søndag 02 Juni 2002, 17:36
Svar med Sitat
Gym er også et ganske urettferdig fag.
Noen er i god fysiksk form, andre ikke.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Reese
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2002
Innlegg: 45
Bosted: Hamar
Rykte: 60.7


Søndag 02 Juni 2002, 20:00
Svar med Sitat
Helt enig. Jeg er ikke i dårlig form men jeg er ikke i den beste formen eller!!

_________________
Life is hard and then u die so live on the edge!
c")
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
abiotic
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Jun 2001
Innlegg: 446
Bosted: Drammen (Den vakre byen ved elva)
Rykte: 80.1Rykte: 80.1


Mandag 03 Juni 2002, 1:46
Svar med Sitat
Men sånn vil det alltid være.. Det er akkurat på samme måten i andre fag også, bare det kanskje ikke er like åpenlyst: Enkelte vil alltid ha bedre forutsetninger for å takle et fag enn andre.. Noen er flinke til å holde foredrag og snakke for seg, mens andre er mindre flinke.. Slik er livet.. Smile Alle er flinke til noe..

_________________
"Perspective pries your once weighty eyes and it gives you wings"
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Mandag 03 Juni 2002, 16:25
Svar med Sitat
Men husk! Alle mennesker er flinke til noe, og man skal ikke erte de som ikke får til en ting!

Av Innlegg
smiley
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 06 Jun 2002
Innlegg: 14
Bosted: oslo
Rykte: 59.6


Mandag 12 August 2002, 15:05
Svar med Sitat
men dere det er jo ikke sant at de fleste jenter ikke liker gym. Jeg kjenner mange jenter som liker gym!! Er jente selv, og jeg liker gym (utenom løping). Jeg tror det der med jenter og gym er litt mere myte enn realitet........

Laughing

_________________
Nobodys perfect.....
IM NOBODY!

-Smiley
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Mandag 12 August 2002, 15:13
Svar med Sitat
Foruten løping er gym et greit fag...selv om jeg ikke er i den beste fysiske formem som du kan tenke deg til.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Vegard
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 678
Bosted: Molde
Rykte: 87.3Rykte: 87.3


Mandag 02 September 2002, 16:01
Svar med Sitat
Gym er piss
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Tina
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 02 Sep 2002
Innlegg: 9

Rykte: 56.6


Mandag 02 September 2002, 17:54
Svar med Sitat
abiotic skrev:
Gym, nei.. Noe av det beste som er det.. Lett å få en god karakter, og det er kjekt når man trenger masse poeng til videre studier..



Neineinei. Gymkarakteren min er faktisk den dårligste i karakterboka mi (4+). SKAL få 5'er til jul. Håper jeg...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Articuno1
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 09 Sep 2002
Innlegg: 32
Bosted: Oslo
Rykte: 56.8


Onsdag 11 September 2002, 17:33
Svar med Sitat
Gym er både skipt og greit det! Cool

_________________
Hilsen:

Sunny (@rticuno1)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Onsdag 11 September 2002, 18:48
Svar med Sitat
Har i grunn aldri sett på gym som noe kjedelig, heller en forandring. Det er så mange slappe folk i dag som virkelig trenger den gymen. pga det burde vi i grunn ha mange flere timer. Dette gjelder spessielt de som ikke trener noe ellers.

for øvrig, å få en god karakter i gym er langt fra vanskelig. Det viktigste er ikke den fysiske formen, om du ikke er ute etter 6er da. Det viktige er at du er med, gjør det du kan, spiller på lag med andre og har en positiv utstråling. Mer er ikke 5ern verd.

Av Innlegg
Erik
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Mai 2001
Innlegg: 431
Bosted: Klepp
Rykte: 80.9Rykte: 80.9


Søndag 12 Oktober 2003, 23:36
Svar med Sitat
liker ikke gym. fikk 2'er.. ganske bra det for å ha deltatt i to-tre gymtimer..

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

 Gym Leve!
Av Innlegg
Ariel_Ocean
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Okt 2002
Innlegg: 41
Bosted: Oslo
Rykte: 56


Lørdag 18 Oktober 2003, 21:13
Svar med Sitat
Gym er luksus! Bare tenk når man slutter på skolen: Hvis man vil trene da, er det jo sansynlig at en må betale for det.. (Man MÅ jo ikke gå på SATS etc, fins jo alternativer. Men veldig mange som trener når de blir eldre, velger nettopp treningsstudio-og da må man betale...) Gym er ok så lenge det er variert, læreren rettferdig og elevene får lov å være med å legge opp undervisningen. Karakterene bør settes etter holdning, ikke resultat. Det skjønte vår gymlærer:
Hadde du topp yteevne,høyt kunnskapsnivå, innleveringer med lite å utsette, hjalp medelevene dine og var stort sett alltid helt med, da fikk du 6.
Dersom du hadde positiv innstilling og gjorde så godt du kunne (selvom du kanskje ikke nådde helt opp), var positiv, leverte innleveringsoppgavene til rett tid, og disse så greie ut (feks. at en hadde satt opp en skikkelig plan over egentrening etc), da fikk du 5.
Var du litt slapp/slurvete med innleveringene, ikke så veldig positivt innstilt og var etternøler aktiviteter (typen: skulke aktivitetsdager, fuske på den årlige Joggeturen rundt Sognsvann (dvs gjemme deg i busken, og rolig GÅ over mållinja da de som løp hadde nådd rundt hele vannet..)), fikk du 4.
Hadde du stort fravær (unødvendig anskaffet), var konstant negativt innstilt, ikke var på noen aktivitetsdager, var sur mot medelevene og leverte utrolig slurvete innleveringer (gjerne etter fristen), fikk du 3.
Leverte du ikke innleveringer, var negativ og hadde over 15% fravær, saboterte, ikke gadd delta på noe og frekk mot lærern, fikk du 2.
Og hvis det overhode ikke fantes noe positivt ved deg, dvs du aldri leverte oppgaver, aldri var der (slik at lærern ikke visste hvem du var en gang), aldri var på aktivitetsdager (ikke en gang gadd melde deg på) og alt generelt var helt elendig, da fikk du 1!

I klassen min lå fordelingen mellom 4, 5 og 6, flertallet på 5. Det som var bra med vår gymlærer var at du trengte ikke være verdensmester for å få god karakter, det var holdningen som telte. I følge ham lå en helt vanlig person på 5 (til 4). Vi hadde noen ganger Coopertester, prestasjonstester (styrke mm) ol, men vi ble aldri presset. Noen ganger når vi hadde styrketester mm, måtte vi innlevere. Men vi fikk aldri karakterer på det, ikke seriøse karakterer. Bare så vi skulle se hvor vi evt hadde ligget i forhold til tidligere tiders karakterkrav, eller for at læreren skulle se hvor det generelle prestasjonssnittet lå i en klasse. Nå savner jeg gym litt. Samholdet var så godt. Kanskje fordi det viktigste var å gjøre noe sammen, ikke score flest mål etc. Gym var tider, det!

Jeg er jente, og likte gym forresten. Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
RedRaven
Trofast gjerrigknark


Ble Medlem: 03 Mar 2003
Innlegg: 172
Bosted: Oslo
Rykte: 59.7


Søndag 19 Oktober 2003, 14:56
Svar med Sitat
Kansje en liten begrunnelse hadde vært på sin plass?

_________________
Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
RedRaven
Trofast gjerrigknark


Ble Medlem: 03 Mar 2003
Innlegg: 172
Bosted: Oslo
Rykte: 59.7


Søndag 19 Oktober 2003, 16:40
Svar med Sitat
Fordi du mener meg? Er jeg plutselig gym nå. Alt jeg spør er etter hvorfor du mener at gym er satans og alle djevlers fag, hvorfor gym lærere er det sadister blir. (noe som jeg mener ikke er sant)

_________________
Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Snyltesnuseren
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 14 Sep 2003
Innlegg: 12
Bosted: Oljehovedstaden
Rykte: 44Rykte: 44Rykte: 44Rykte: 44


Mandag 20 Oktober 2003, 17:30
Svar med Sitat
Hvis du er i så sinnsykt dårlig fysisk form, så bør du dra ræva ut av PC stolen og begynne å jogge. Du kan ikke si at gym er dritt bare fordi DU er elendig i det. Da er det bare å skjerpe seg...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24