frozk Overmoden Gjerrigknark

Ble Medlem: 24 Nov 2003 Innlegg: 329 Bosted: Stavanger
  stemmer: 1
Onsdag 19 April 2006, 18:09 |
|
 |
.. forøvrig kan du gjøre (nesten) som du vil!
Heisann. Kardemommeloven kjenner de fleste. Reglene på Gjerrigforum fjenner vel også de fleste? Det burde man hvis man bruker forumet i hvertfall. Reglene finner dere øverst på emnelistene, eller her: http://gjerrigforum.com/viewtopic.php?t=5527
Som ny moderator her, har jeg lovet Gjerrigknarken å gjøre det jeg kan for at forumet skal være et hyggelig forum for de fleste. Det vil jeg også love dere.
Men for å ha det hyggelig her, er det viktig at alle leser reglene og følger dem.
Jeg vil ikke bruke mye energi til å diskutere frem og tilbake hvis jeg ser at noen ikke følger reglene. Jeg vil sannsynligvis bare slette innleggene rett og slett. Hvis jeg har god tid og er i humør, kan det hende jeg sender en privat melding og forklarer grunnen. Men hvis alle kan reglene burde dette gå greit!
I reglene sier Gjerrigknarken noe om folkeskikk og moral. Dette er kanskje viktigst for å få et godt forum. Legg til respekt og høflighet. Dette er kanskje det som har vært vanskeligst her på dette forumet i det siste.
Hvis jeg skal konstruere et eksempel, kan det være slik:
Sitat: |
Per spør hvem som har en god oppskrift på sjokoladekake. |
Sitat: |
Pål svarer: "Æsj, hva skal du med det?`Sjokoladekake ligner og smaker bæsj!!!!!!!" |
Vær så snill å unngå slike typer innlegg. Det er veldig irriterende for andre. Har du ikke en god oppskrift på sjokoladekake trenger du heller ikke å poste noe i den tråden! Så enkelt er det!
Er dere med på dette, eller? |
|
|