|
 |
 |
 |
 |
 |
Spar på å få velkomstgaver og melde deg ut igjen
|
 |
 |
 |
Av |
Innlegg |
pengerilomma.no Uerfaren Gjerrigknark
Ble Medlem: 11 Mai 2008 Innlegg: 6

Mandag 12 Mai 2008, 19:11 |
|
 |
Her er en samling med linker til klubber hvor du kan få velkostgaver nesten gratis (50 kr. ca) og så kan du melde deg ut igjen
[LINK FJERNET] Skal du reklamere for egen side får du oppsøke reklameforumet vårt. mvh Gjerrigknarken |
_________________ Over 80 sparetips på pengerilomma.no. Trykk på website knappen rett under for å lese tipsene, og spare penger  |
|
|
Av |
Innlegg |
Kakarot Supergjerrigknark

Ble Medlem: 22 Nov 2005 Innlegg: 1247 Bosted: Bergen
   stemmer: 9
Tirsdag 13 Mai 2008, 13:52 |
|
 |
Sitat: |
Sendinger fra utlandet med vareverdi inntil 200 kroner er toll- og avgiftsfrie med visse unntak. Bøker, uansett verdi, kan også innføres fritt av privatpersoner så lenge de er til eget bruk. De alle fleste varer, for eksempel elektriske og elektroniske artikler, cd- og dvd-plater er tollfrie. Klær er derimot tollbelagte. |
Det skjønte jeg ikke helt... Det er da toll på elektriske artiker, CD og DVD?
Men bra side
her er en til: på www.serieverket.no får du to gratis tegneseriebøker (valgfritt hvilke, anbefaler "V for Vendetta" og "Bone") og en DVD-film! Du betaler kun porto . Har selv meldt meg inn og trenger ikke å kjøpe noe . |
|
|
|
Av |
Innlegg |
Snuppa<3 Uerfaren Gjerrigknark

Ble Medlem: 02 Jul 2007 Innlegg: 97 Bosted: ingenting land

Onsdag 14 Mai 2008, 20:05 |
|
 |
hæ? nesten gratis ja:)
neida kul link |
_________________ livet har alltid en annen side |
|
|
Av |
Innlegg |
frozk Overmoden Gjerrigknark

Ble Medlem: 24 Nov 2003 Innlegg: 329 Bosted: Stavanger
  stemmer: 1
Onsdag 14 Mai 2008, 20:55 |
|
 |
Kakarot skrev: |
her er en til: på www.serieverket.no får du to gratis tegneseriebøker (valgfritt hvilke, anbefaler "V for Vendetta" og "Bone") og en DVD-film! Du betaler kun porto . Har selv meldt meg inn og trenger ikke å kjøpe noe . |
Jeg har lang erfaring med både bokklubber og dvdklubber der du ikke er nødt til å kjøpe noe, men du er nødt til å avbestille hver måned for ikke å kjøpe likevel. Jeg har kjøpt en hel haug fordi jeg var for treig til å avbestille. Du har selvsagt angrefrist på to uker, men må betale porto når du returnerer.
Selv om ikke alle er like treige som meg, følte jeg bare for å advare! Herved er det gjort!  |
_________________ http://www.frozk.com
http://stjernetegn.frozk.com
http://brukogkast.no |
|
|
Av |
Innlegg |
Kakarot Supergjerrigknark

Ble Medlem: 22 Nov 2005 Innlegg: 1247 Bosted: Bergen
   stemmer: 9
Torsdag 15 Mai 2008, 11:48 |
|
 |
frozk skrev: |
Jeg har lang erfaring med både bokklubber og dvdklubber der du ikke er nødt til å kjøpe noe, men du er nødt til å avbestille hver måned for ikke å kjøpe likevel. Jeg har kjøpt en hel haug fordi jeg var for treig til å avbestille. Du har selvsagt angrefrist på to uker, men må betale porto når du returnerer.
Selv om ikke alle er like treige som meg, følte jeg bare for å advare! Herved er det gjort!  |
Slik er det med serieverket og, men du får mail (med litt info om boken) to uker før avbestillingsfristen går ut, så er det en link nederst i mailen med mer info om boken og på siden det linkes til, er det en knapp for å avbestille boken . |
|
|
|
Av |
Innlegg |
pengerilomma.no Uerfaren Gjerrigknark
Ble Medlem: 11 Mai 2008 Innlegg: 6

Lørdag 21 Juni 2008, 19:38 |
|
 |
Noen som har tips til flere klubber som jeg kan føre på listen? Til høyre i menyen er det linker til flere ting som er nesten gratis  |
_________________ Over 80 sparetips på pengerilomma.no. Trykk på website knappen rett under for å lese tipsene, og spare penger  |
|
|
Av |
Innlegg |
wilan Levende Gjerrigknarklegende
Ble Medlem: 18 Mar 2022 Innlegg: 29650

Mandag 21 Mars 2022, 9:48 |
|
|
Av |
Innlegg |
wilan Levende Gjerrigknarklegende
Ble Medlem: 18 Mar 2022 Innlegg: 29650

Mandag 04 April 2022, 8:43 |
|
|
Av |
Innlegg |
jiuer7845 Halvmoden Gjerrigknark
Ble Medlem: 20 Jul 2021 Innlegg: 134

Onsdag 27 April 2022, 2:04 |
|
|
Av |
Innlegg |

Mandag 09 Mai 2022, 5:46 |
|
|
Av |
Innlegg |

Mandag 09 Mai 2022, 5:47 |
|
|
 |
Side 1 av 1 |
Alle klokkeslett er CET (Europa)
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritter Annonsere? | Tips oss
|
20©05 Copyright Gjerrigknark ANS
Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24
|