Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Hobby -> ta konas do

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Av Innlegg
kanutten
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Nov 2001
Innlegg: 1
Bosted: sogn og fjordane
Rykte: 66.2


Mandag 12 November 2001, 21:51
Svar med Sitat
eg kan ikkje fatte og begripe kva som er så morosmamd med kampsport. det er jo berre to stykker i pyjamas som slår og sparkar kvarandre. fotball er tingen.

-chelsea-

_________________
HEI, les dette.
einsleg gut søker rik gamal dame med hjartefeil. bill.merk. glad i deg
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Onsdag 14 November 2001, 21:34
Svar med Sitat
Jeg kan ikke forstå hvorfor mennesker gidder å løpe etter en monoton lærball som ruller rundt på en gress/sand grund, hvor hovedpoenget er å dytte den inn i en kasse med/uten nett... Og ikke nok med det, Fotball er i tillegg verdens skadeligste sport, statistisk sett. Hvor mange er det vel som sliter med kneskade pga fotball. Bare i klassen min er det 3 stykker. Fotball er en sport som for de fleste er obligatorisk å prøve som liten, og en del fortsetter. Ja jeg har spilt i ett år. 2 klasse. Da forsto jeg hvor tafatt det egentlig var. Altfor stor skaderisiko i forhold til hva du får igjen i trening.



med tanke på trening er faktisk svømming det aller beste. Det finnes ingen sport med mindre skaderisiko, og det er i samme slengen denne sporten hvor du trener flest muskler i kroppen, OG kodisjonen. Akkurat det er ikke noe å diskutere en gang. Det er bevist.



Kampsport er kjekt med tanke på selvforsvar. Hadde jeg gått på det ville det vært grunnen. Går ikke der fordi jeg ikke har tid. Svømmer.



Fotball: Piss meg i øret!!!!!

Av Innlegg
Tunc
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 48
Bosted: Brumunddal
Rykte: 15.6Rykte: 15.6


Onsdag 08 Februar 2006, 13:38
Svar med Sitat
Fotball er KJEDELIG. Kampsport er SPENNENDE. Synes synd på alle som elsker fotball over alt annet.. De har SÅ misforstått.. Stakkars typer..
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
notelitten
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 19 Mai 2005
Innlegg: 255
Bosted: Kansas, USA
Rykte: 57.7


Torsdag 23 Februar 2006, 0:10
Svar med Sitat
dette er bumping!

_________________
All warfare is based on deception.
- Sun Tzu
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Side 1 av 1 Alle klokkeslett er CET (Europa)


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24